ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
درمان افتادگی پلک در ارایشی بیست

رفع افتادگی پلک با روشهای طبیعی و ساده در خانه

از بین بردن افتاگی پلک با روش های طبیعی

برای جلوگیری از آسیب های چشمی ناشی از افتادگی پلک ها می توانید این روش های بسیار ساده را به طور روزانه در خانه انجام دهید.

افتادگی پلک ها از آنچه به نظر می رسد کمی جدی تر است. این مسأله نه تنها باعث می شود پیرتر به نظر برسیم، بلکه ممکن است منجر به بیماری های چشمی و آسیب به بینایی ما شود. برای جلوگیری از آسیب های چشمی ناشی از افتادگی پلک ها می توانید این روش های بسیار ساده را به طور روزانه در خانه انجام دهید.

 

 

 

۱- چای کیسه ای بابونه
گیاه بابونه دارای خواص ضد التهابی است که به درمان افتادگی پلک ها کمک می کند. بعد از آنکه دو چای کیسه ای بابونه را در آب جوش قرار دادید، اجازه دهید تا خنک شوند و سپس آن ها را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی چشم هایتان بگذارید.

اگر چای های کیسه ای را قبل از گذاشتن روی چشم ها در فریزر بگذارید، تأثیر خنک کنندگی آن هم بسیار مطلوب خواهد بود.

 

 

۲- سفیده ی تخم مرغ
سفیده ی تخم مرغ پوست را سفت می کند. ابتدا مطمئن شوید پوست پلک ها تمیز و خشک است، سپس مقدار کمی سفیده ی تخم مرغ را روی پلک ها بمالید و تا خشک شدن آن صبر کنید. بعد از آن پوست تان را با آب سرد بشویید. خیلی زود متوجه تأثیرات آن خواهید شد.

 

۳- یخ
استفاده از یخ عروق خونی را منقبض می کند و افتادگی پلک ها را کاهش می دهد. تنها لازم است چند قطعه یخ را روی پلک ها قرار دهید و در مدتی کوتاه نتیجه ی آن را خواهید دید.

 

 

 

۴- انگور
انگور حاوی عناصری است که از فرآیند پیری سلول ها جلوگیری می کند یا سرعت آن را کاهش می دهد. پس از این ماده ی غذایی سودمند غافل نشوید و آن را در رژیم غذایی روزانه ی خود قرار دهید تا جوان تر به نظر برسید.

 

۵- خیار
استفاده از خیار شیوه ی شناخته شده ای است و حقیقتا تأثیر گذار است. خیار سرشار از کافئیک اسید و آسکوربیک اسید است؛ عناصری که التهاب را کاهش می دهد و پوست را سفت می کند. دو تکه ی بریده شده خیار را روی چشم هایتان قرار دهید، ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید، تکه های خیار را بردارید و از پوست شاداب و درخشان تان لذت ببرید.

 

۶- انجام تمرین
این تمرین را برای تقویت پلک ها انجام دهید: چشم هایتان را ببندید و انگشتان اشاره ی خود را در وسط پلک ها بگذارید. آرنج خود را بالا ببرید. تا پنج بشمارید و با هر شماره پلک هایتان را به آرامی فشار دهید. وقتی به عدد پنج رسیدید، سعی کنید چشم هایتان را با فشاری که کماکان به آن وارد می کنید باز کنید. این تمرین را ده بار تکرار کنید.

 

۷- خواب مناسب
نداشتن خواب کافی منجر به اضطراب و خستگی چشم ها می شود. برای جلوگیری از این مسأله، زودتر به رختخواب بروید و تا اندازه ای که برای رفع خستگی و استراحت کامل نیاز دارید بخوابید.

ارایشی بیست

درباره‌ی مدیر آرایشی بیوآکوا پخش آرایشی

سارا سبحانی هستم کارشناس سایت آرایشی بیست و خوشحالم که میتونم مشاور شما باشم تا بهترین برند ها و محصولات آرایشی رو انتخاب کنید . امیدوارم که همیشه شاد و خرم و پیروز و سربلند و خوشگل و جذاب باشید .

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …