ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

رنگ های مختلف پرایمر چه کاربردی دارند؟

آیا به پرایمر نیاز دارید؟

بانوان زیبارویی را سراغ داریم که احساس می‌کنند نیازی به پرایمر ندارند یا اینکه بر این باور هستند پرایمر تأثیر زیادی در آرایش چهره آن‌ها نخواهد داشت. اگر شما هم از این دسته بانوان هستید در همین ابتدا باید بگوییم بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به پرایمر در آرایش نیاز دارید.

پرایمر در کنار اینکه ماندگاری آرایش را بیشتر می‌کند، باعث پرکردن چین‌وچروک‌های ظریف پوست نیز می‌شود، از طرف دیگر پرایمر به عنوان یک ماده واسط میان پوست نازنین شما و مواد آرایشی قرار می‌گیرد و به زیرسازی آرایش جلوه‌ای طبیعی می‌دهد.

 

 

 

اگر برای انتخاب رنگ پرایمر دچار مشکل شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • پرایمر سبز

این پرایمر برای خنثی کردن قرمزی پوست مناسب به نظر می‌رسد، بانوانی که پوست آن‌ها دارای جوش‌های قرمز است نیز به کمک پرایمر سبز می‌توانند این جوش‌ها را ناپدید کنند.

 

 

  • پرایمر صورتی

این پرایمر گزینه بسیار خوبی برای روشن‌کردن سطح پوست است. با این حساب به کمک پرایمر صورتی می‌توانید درخشش پوست‌های مختلف را بیشتر کنید.

 

  • پرایمر برنزه یا طلایی

طیف رنگ‌های کاراملی انتخاب خوبی برای خنثی کردن رنگ تیره و خاکستری پوست است. در نتیجه اگر پوست شما رنگی بی‌‌حال و تیره پیدا کرده است از پرایمرهای برنزه یا طلایی کمک بگیرید.

 

پرایمر زرد

این رنگ از پرایمرها گزینه خوبی برای بانوانی است که به فکر روشن کردن پوست خود هستند. در نتیجه استفاده از پرایمر زرد برای بانوانی که رنگ پوست آن‌ها در قسمت‌های مختلف، تفاوت دارد پیشنهاد می‌شود. این پرایمر رنگ پوست را یک‌دست می‌کند و جوش‌های سیاه را از بین می‌برد. پرایمر زرد برای بانوانی که پوستی تیره و سبزه دارند نیز پیشنهاد می‌شود.

 

  • پرایمر بنفش

این رنگ به خنثی کردن زردی پوست کمک می‌کند و برای بانوانی که پوستی سبزه و مایل به زرد دارند گزینه مناسبی است.

  • پرایمر چندرنگ (مولتی‌ پرایمر)

در ساخت بعضی از پرایمرها از چندین رنگ کمک گرفته شده است و هر کدام از این رنگ‌ها تأثیر متفاوتی روی پوست دارند. در نتیجه با انتخاب این نوع پرایمرها می‌‌توانید به قول قدیمی‌ها با یک تیر چند نشان را هدف بگیرید.

 

 

در پایان پیشنهاد میکنیم از قسمت کلی پرایمر های با کیفیت پخش آرایشی و بهداشتی بیست دیدن کنید.

پرایمرهای چند رنگ

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …