ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

روش درست پاک کردن ریمل از روی مژه

روش درست پاک کردن ریمل از روی مژه

اگر  بعد از پاک کردن آرایش چشم نگران ریزش و کنده شدن مژه‌هایتان هستید ما در اینجا راهنمایی‌های خوبی در رابطه با نحوه صحیح پاک کردن آرایش چشم و به ویژه پاک کردن ریمل از مژه را گردآوری کرده‌ایم تا با استفاده از این روش‌ها بدون هیچ آسیبی به مژه‌ها ریمل خود را پاک کنید.
امروز محصولات آرایشی و بهداشتی بسیاری در بازار وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها به سادگی آرایش چشم را پاک کرد. پاک‌کننده مخصوص ریمل یکی از این محصولات است. این محصولات معمولا با همین نام در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و داروخانه‌ها وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

ژل یا محلول پاک کننده صورت

یکی دیگر از روش‌های رایج برای پاک کردن ریمل استفاده از محصولات پاک‌کننده آرایش است. همیشه قبل از خرید این محصولات دقت کنید تا نوع ملایم آن را خریداری نمایید و بعد از استفاده نیز به خوبی صورت خود را بشویید تا آثار باقی مانده از ان نیز به طور کلی از بین رود.

اگر پوست حساسی دارید حتما قبل از استفاده از این محصول آن را روی قسمت کوچکی از پوست خود ( پشت دست ) تست کنید و در صورت بروز حساسیت به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید.

روش پاک کردن ریمل

یک پنبه یا دستمال کاغذی را به پاک کننده آرایش آغشته کنید:

پس از آن که تصمیم گرفتید از چه ماده‌ای برای پاک کردن و تمیز کردن ریمل خود استفاده کنید (طبیعی یا مصنوعی) یک پد آرایشی تمیز را بردارید و به این ماده آغشته کنید تا حدی که اشباع شود اما روی صورتتان نچکد. ترجیحا از پنبه استفاده نکنید چون الیاف ان ممکن است به مژه‌ها بچسبد. اگر مطمئن نیستید پوست شما چه واکنشی به ماده خواهد داشت ابتدا کمی از آن را روی مچ دست خود امتحان کنید، اگر واکنشی مشاهده نکردید می‌توانید این ماده را اطراف چشم خود استفاده کنید.

دستمال خیس را بیست ثانیه روی چشمان بسته خود نگه دارید: 

حال چشمانتان را ببندید و این دستمال آغشته به پاک کننده را روی یک چشم بگذارید و کمی روی مژه‌ها فشار دهید تا بافت ریمل شروع به شکستن کند. دستمال را روی چشم‌ها نمالید.

ریمل را به آرامی پاک کنید: 

حال دستمال را به سمت پایین حرکت دهید تا ریمل پاک شود سپس دستمال را برگردانید و با طرف تمیز آن مژه‌ها را به سمت بالا حرکت دهید. اگر ریمل شما ضدآب است باید تلاش بیشتری برای پاک شدن آن انجام دهید. این کارها را برای چشم دیگر خود با یک دستمال نو تکرار کنید. در انتها می‌توانید تکه‌های جامانده ریمل را با یک پنبه آغشته به پاک کننده از زیر مژه‌ها و اطراف چشم تمیز کنید.

صورت خود را با یک پاک کننده مناسب بشویید:

دقت کنید که پاک کننده آرایش آخرین مرحله کار شما قبل از خواب نیست و قبل از آن باید پوست خود را پاک کنید. بنابراین پس از پاک کردن آرایش از یک پاک کننده صورت مناسب برای پوست خود استفاده کرده و آلودگی‌ها و چربی باقی مانده روی پوست خود را پاک کنید.

ریمل را با انگشتانتان جدا نکنید:

کندن قطعات ریمل از مژه‌ها باعث کنده شدن مژه‌های شما یا سست شدن ریشه آن می‌شود. از آنجایی که رشد مجدد مژه ها یک تا دو ماه طول می‌کشد پس این کار را انجام ندهید و به روش گفته شده مژه‌ها را پاک کنید.

 

میتوانید پاک کننده های آرایشی را از سایت ارایشی بیست تهیه کنید

تونر چشم

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …