ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
صافی مو در ارایشی بیست

روش های طبیعی صاف کردن موها با مواد طبیعی

همه خانم ها تمایل دارند که موهای خوش حالتی داشته و بتوانند به داشتن چنین موهایی افتخار کنند. بسیاری از خانم ها نیز در آرزوی داشتن موهای صاف و براق بوده و از طرفی به دلیل عوارض ممکن نمی خواهند موهای خود را در معرض مواد شیمیایی قرار داده و صاف کنند. زیرا استفاده دائم از این محصولات موها را ضعیف، بی حالت و کدر کرده و در برخی از موارد نیز باعث ریزش مو و یا کچلی های موضعی می شوند. بنابراین بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که از مواد طبیعی برای هر کاری استفاده کرده و با عوارض وخیم مواد شیمیایی روبرو نشوند.
آرایشی بیست  نیز به روش هایی برای صاف کردن موها که از مواد کاملا طبیعی استفاده شده است، پرداخته است.

مزایای روش های طبیعی صاف کردن مو
با استفاده از مواد طبیعی موها حالت طبیعی و زیبای خود را حفظ کرده و با عدم مصرف مواد شیمیایی از آسیب رسیدن به موها نیز جلوگیری می شود. همچنین این روش ها هزینه کمتری نیاز داشته و زمان کمتری نیز مصرف می کنند.

روش های طبیعی صاف کردن موها
برخی از مواد بسیار ساده ای که در دسترس هر خانمی قرار دارد و با کمک آن ها می توان موها را صاف کرد، عبارتند از :

۱٫ ماسک مو موز
یک موز را پوست کنده، له کرده و به اندازه مساوی پاپایا و یا آب آن را به موز خود اضافه کنید. سپس دو قاشق عسل به آن اضافه کرده و خوب با هم ترکیب کنید تا خمیر یکدستی داشته باشبد. این ماسک مو را روی سر مالیده و ۳۰ دقیقه صبر کنید. مواد داخل این ماسک علاوه بر صاف کردن موها باعث درخشش آن ها نیز می شوند.

۲٫ ماسک مو تخم مرغ و آرد برنج
یک عدد تخم مرغ را شکسته و هم بزنید. سپس ۳ قاشق سوپ خوری آرد برنج به آن اضافه کرده و آن را به خوبی با هم ترکیب کنید. به مدت ۳۰ دقیقه این ماسک را روی موها قرار داده و سپس با شامپوی مخصوص موهای خود بشویید.

۳٫ ماسک مو شیر و عسل
۱۰۰ میلی لیتر شیر را در یک ظرف ریخته و ۲ قاشق عسل به آن اضافه کنید. این دو ماده را با هم ترکیب کرده و روی سر خود بمالید. شیر و عسل مانند یک صاف کننده طبیعی روی موها عمل می کند. کافیست آن را پس از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از روی موها شسته و این کار و پروسه را به مدت ۲ هفته انجام دهید تا موهایی با طراوت، سالم و براق داشته باشید.

۴٫ کرم صاف کننده موی خانگی
با استفاده از مواد بسیار ساده ای می توان کرم صاف کننده مو ساخت. برای این کار کافیست کمی آب یا شیره نارگیل را گرم کرده و داخل آن کمی روغن نارگیل بریزید. سپس در ظرف دیگری پودر ژلاتین و آرد ذرت ریخته و داخل محلول آب و روغن نارگیل بریزید. سپس مخلوط به دست آمده را خنک کرده و کمی آب لیمو داخل آن بریزید. این مخلوط مانند یک کرم صاف کننده روی موها عمل کرده و به زیبایی هر چه بیشتر آن ها نیز کمک می کند.

 

 

درباره‌ی مدیر آرایشی بیوآکوا پخش آرایشی

سارا سبحانی هستم کارشناس سایت آرایشی بیست و خوشحالم که میتونم مشاور شما باشم تا بهترین برند ها و محصولات آرایشی رو انتخاب کنید . امیدوارم که همیشه شاد و خرم و پیروز و سربلند و خوشگل و جذاب باشید .

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …