ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
سرم پوست صورت آرایشی بیست
سرم پوست صورت آرایشی بیست

سرم پوست صورت و فواید آن

سرم پوست صورت و فواید آن


در این مطلب از سایت آرایشی ۲۰  می پردازیم به سرم پوست صورت و فواید آن

سرم پوست صورت آرایشی بیست
سرم پوست صورت آرایشی بیست

سرم پوست چیست ؟

برای پوستهای خشک و معمولی میتوان قبل از استفاده از کرم مرطوب کننده , چندلایه از این سرم را استفاده کرد .

به عنوان مثال، ویتامین C سرمیست که برای روشن کردن لکه های قهوه ای بسیار مناسب است و به پوست درخشش و جوانی خاصی میبخشد ، اما ویتامین C به اندازه کافی در یک کرم وجود ندارد تا بتوانیم تاثیر آن را بر روی پوست خود ببینیم به همین دلیل بهتر است برای جبران آن از سرم استفاده کنیم . درست است که سرمهای غلیظتر به نسبت گرانتر نیز میباشند اما از آنجا که در هربار مصرف شما فقط یکی دوقطره از آن را استفاده میکنید ( مصرف بیش از حد آن باعث چسبندگی میشود) مدت زمان زیادی طول میکشد تا این سرم تمام شود , پس از نظر هزینه نیز به صرفه میباشد .

 

سرم برای افرادی که پوست خشک دارند، نمی‌تواند جایگزین مرطوب‌کننده شود ولی مصرف آن در هنگام صبح و شب، سلامت پوست را ارتقاء داده و آن را در برابر پیری مقاوم می‌کند. اگر پوست شما چرب است و در نتیجه به رطوبت اضافی نیازی ندارید، یک سرم با فرمول مناسب می‌تواند شما را از مصرف مرطوب‌کننده در شب بی‌نیاز کند.

استمرار در استفاده از سرم و منافع آن 

منافع سرم، تنها با استفاده مستمر از آن خود را نشان می‌دهد. با وجود اینکه ممکن است به محض شروع استفاده از سرم در پوست خود علائمی از بهبودی مشاهده کنید (به دلیل آنتی‌اکسیدان‌های موجود در سرم) اما با گذشت زمان خواهید دید که اثر آسیب‌دیدگی پوستی به کلی محو می‌شود و پوست شما سالم‌تر وشاداب‌تر می‌شود. سرم ها معمولا حاوی آنتی‌اکسیدان‌های پایدار از قبیل ویتامین C، رسوراتول (Resveratrol)، رتینول و نیاسین‌آمید می‌باشند.

برای درمان آسیب‌های وارد شده به لایه‌های بالایی پوست از قبیل لکه‌های قهوه‌ای، خطوط و چروک ناشی از تابش طولانی مدت آفتاب، نیاز به ترکیباتی است که بتوانند پوست را بازسازی کنند. سرم‌ها در این موارد می‌توانند نقش کلیدی ایفا نمایند. به این ترتیب که به پوست کمک می‌کنند. تا خود را با سرعت بیشتری بازسازی کند. اما باید توجه داشت که همان‌طور که این خطوط و لکه‌ها در گذر زمان به‌وجود آمده‌اند، برطرف شدن آن نیز نیازمند زمان است. اگر روزی دو بار از سرم استفاده کنید بعد از شش تا دوازده هفته اثرات مثبت آن را مشاهده خواهید کرد. با این وجود، نباید فراموش کنید که برای جلوگیری از بدتر شدن آسیب وارد شده به پوست لازم است که با یک کرم ضد آفتاب (حداقل SPF 30) از پوستتان در برابر تابش مستقیم آفتاب محافظت کنید.

سرم مرطوب و ترمیم کننده صورت بیواکوا

BIOAQUA ESSENCE Moist Repair Tight Tender

 

سرم مرطوب و ترمیم کننده صورت
سرم مرطوب و ترمیم کننده صورت بیواکوا
ارایشی بیست

مشخصات محصول : 
 مرطوب‌کننده پوست
 ترمیم کننده پوست
 ضد جوش و آکنه
 روشن کننده
 ضد چین و چروک
 کوچک کننده منافذ باز
 سفید کننده
 درخشان و براق کننده
 تسکین دهنده پوست
 مناسب انواع پوست

 

توضیحات محصول

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …