ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
ضد آفتاب ها چه تاثیری بر صورت دارند

ضد آفتاب ها چه تاثیری بر پوست دارند؟

 

ضد آفتاب و تاثیر آن بر پوست

پوست های چرب به دلیل ترشح زیاد غدد چربی همواره در معرض بزرگ شدن منافذ پوستی هستند. کرم ضد آفتاب فاقد چربی الارو با %۹۸ محفاظت در برابر اشعه آفتاب ، حاوی ماده موثر SebomineSB12 باخاصیت ضد میکروبی و تنظیم کنندگی ترشح سبوم پوست، علاوه بر حفاظت در برابر آفتاب، از ایجاد و تشدید آکنه در پوستهای چرب و مستعد آکنه جلوگیری می کند.

عامل اصلی چین‌وچروک پوست و ایجاد کک‌ومک برروی آن نور آفتاب و به ویژه اشعه ماوراءبنفش است. هر فردی با هر نوع پوستی و با هر نوع ژنتیکی اگر بلد باشد که در برابر آفتاب چطور از پوستش مراقبت کند، پوست سالم‌تر و شفاف‌تری خواهد داشت و مسلما آثار پیری هم دیرتر روی پوستش ظاهر خواهد شد. با وجود تاثیر ثابت شده آفتاب در ایجاد سرطان پوست، حتی اگر به فکر جوان ماندن هم نیستیم. باید مراقب پوستمان باشیم.

ضد آفتاب و تاثیر آن بر پوست

ور آفتاب از طول موج‌های متفاوتی تشکیل شده است که براساس آن نامگذاری می‌شوند. اشعه ماوراءبنفش طول موج خاصی از نور خورشید است که خود به دو قسمت A و B تقسیم می‌شود که هر دو آنها برای پوست مضر هستند. اشعه ماوراءبنفش نوع B، در صورت تماس با پوست بر روی لایه خارجی پوست که اپیدرم نامیده می‌شود، تاثیر می‌گذارد و باعث ایجاد آفتاب سوختگی می‌شود. این نوع از اشعه آفتاب نمی‌تواند از شیشه عبور کند و در نتیجه وقتی پنجره‌ها بسته باشند توسط شیشه جذب شده و وارد اتاق نمی‌شود.

محصولات ضد آفتاب انواع و اقسامی دارند که از جمله میتوان از کرم ضد آفتاب، کرم ضد آفتاب رنگی، لوسیون ضد آفتاب، اسپری ضد آفتاب، کرم پودر ضد آفتاب نام برد. این محصولات دارای فاکتور های حافظتی یا همان SPF های گوناگون هستند. در ادامه از چند نمونه از این ضد آفتاب ها اشاره میشود:

کرم ضد آفتاب SPF50 فاقد چربی الارو

ضد آفتاب کرم پودری الارو فاقد چربی یا همان کرم ضد آفتاب رنگی الارو

ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی الارو، نیاز پوست به ضد آفتاب و کرم پودر را همزمان برطرف می نماید.این کرم فقط یک محصول آرایشی نبوده بلکه توصیه شده توسط درماتولوژیست ها می باشد.
ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی الارو دارای پوشش بالا و مطلوبی است که کلیه مشکلات و عوارض پوستی را می پوشاند. علاوه بر این فاقد چربی، مات کننده و کنترل کننده عملکرد غدد چربی بوده از این جهت برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب است.
-دارای SPF30 براساس استانداردهای روز اروپا
-ضد آب و ضد تعریق، با دوام و ماندگاری طولانی مدت
-مناسب برای استفاده روزانه
-ارائه شده در سه رنگ بژ روشن، بژ طبیعی و کارامل

کرم ضد آفتاب SPF50 اون

با انتخاب محصولات ضد آفتاب اون با فاکتورهای حفاظتی بالا، نیازهای تمام افراد خانواده را تامین کنید. کرم ضد آفتاب رنگی اون از جمله محصولات با کیفیت می باشد .

ضدآفتاب های اون به ۲ گروه قوطی نارنجی و سفید تقسیم می شوند که خانواده قوطی نارنجی ها دارای فیلترهای شیمیایی، ارگانیک و مینرال می باشند و قوطی سفیدها تنها دارای فیلتر مینرال هستند. فیلترهای گروه قوطی نارنجی شامل Octocrylene , Parsol , Tinosorb S , Tinosorb M و Tio2 است که سینامات در سری جدید این ضدآفتاب ها حذف شده است.

در مقابل تنها فیلتر گروه قوطی سفید Tio2 می باشد که این ضدآفتاب را مناسب برای پوست های اینتولرانت، فوق حساس، آتوپیک، آلرژیک و حتی خانم های باردار و نوزادان می سازد. در تمام ضد آفتاب های اون حداکثر محافظت در مقابل UVA و UVB تامین شده است. محصولات ضد آفتاب اون، با ترکیب منحصر به فرد از مجموعه Sensitive Protection که در نتیجه تحقیقات گروه Pierre Fabre به دست آمده، حفاظت از پوست شما را در مقابل اشعه UV کاملا تضمین می کند. این ترکیبات عبارتند از:

  • یک کمپلکس محافظ در برابر طیف وسیع نور، ثابت و موثر برای مدت طولانی
  • re-Tocopheryl پیش ساز ویتامین( E آنتی اکسیدان قوی) برای محافظت سلول ها دربرابر رادیکال های آزاد
  • آب چشمه اون التیام بخش و ضد التهاب
  • کاملا ضد آب و فاقد پارابن

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …