ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
شامپو ضد ریزش مو مردانه سی وان۱
شامپو ضد ریزش مو مردانه سی وان۱

فواید شامپو ضد ریزش مو مردانه سی وان

فواید شامپو ضد ریزش مو مردانه سی وان

با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست 

از فواید شامپو ضد ریزش مو مردانه سی وان و مهمترین آن این است که حاوی کافئین ، پروتئین گندم و روغن کرچک است

کافئین :

کافئین برای کاهش ورم:

کافئین موجود در محصولات مراقبت از پوست می تواند آب سلول های چربی را بگیرد. این موجب می شود تا آب از سطح پوست شما ناپدید شود، این کار ورم را کاهش میدهد بنابراین پوست شما را نرم تر می کند.

کافئین برای ترمیم آسیب های ماورای بنفش:

مطالعات بیان می دارند که کافئین همچنین ممکن است صدمات پوستی ناشی از تابش اشعه ماورای بنفش را ترمیم کند. کافئین یک آنتی اکسیدان قویتری از چای سبز به شمار می رود. در حقیقت، کافئین در میان بهترین و قوی ترین آنتی اکسیدان هایی قرار دارد که با آسیب های ماورای بنفش مقابله می کنند.

فواید کافئین برای سفت کردن پوست:

دیگر فایده کافئین استفاده موضعی آن است که می تواند در محکم سازی خطوط پوست و ورم پوست استفاده گردد. کافئین موجود در کرم ها توسط پوستتان جذب شده تا ظاهر آن را محکم و سفت کنند.

کافئین همچنین از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند. محصولات زیبایی که اغلب حاوی کافئین هستند می توانند یک ظاهر بی عیب و نقص به شما بدهند.

پروتئین گندم :

یکی از گیاهان بسیار مفید و پرخاصیت برای حفظ سلامتی پوست و مو، گندم و پروتئین به دست آمده از آن است.

این ماده سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین C و E و ویتامین­های گروه B است که برای درمان شوره سر، ریزش مو و درمان بیماری­های پوستی بسیار موثر است.

پروتئین گندم هیدرولیز شده که طی فرآیند ترکیب با اسیدسولفوریک به دست می­آید، یک منبع کامل و غنی از پروتئین غیرحیوانی است و تاثیر بسیار مطلوبی در سلامتی موها دارد  که در  ادامه به مهمترین تاثیرات آن اشاره می­کنیم.

روغن کرچک :

روغن کرچک یک درمان زیبایی قدیمی است که در طول زمان با محصولات زیبایی به عنوان مواد تشکیل دهنده و برچسب قیمت بیشتر جایگزین شده است.

این روغن دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچ است و دارای ویتامین E، مواد معدنی، پروتئین و امگا ۶ و ۹ می باشد که عصاره ای چرب و مفید محسوب می شود. این نسبت غیر معمول نسبت به اسید ریکینولئیک باعث می شود که برای پوست و مو مفید باشد.

در واقع روغن کرچک، به طور سنتی برای آکنه و سایر مشکلات پوستی و همچنین ریزش مو، بثورات و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید آن را برای مراقبت از پوست استفاده کنید، مصرف صحیح و دستورالعمل های درست روغن کرچک را توصیه می کنیم.

 

 

شامپو ضد ریزش مو مردانه سی وان
شامپو ضد ریزش مو مردانه سی وان

مشخصات محصول :

🖤 حاوی کافئین
🧡 پروتئین گندم
🖤 روغن کرچک
🧡 کاهش ریزش مو حین شستشو
🖤 جلوگیری از ریزش ارثی مو
🧡 تقویت کننده ریشه موهای ضعیف
🖤 افزایش رشد مو
🧡 تمیز کننده پوست سر
🖤 طراوت بخش پوست سر
🧡 خوشبو
🖤 باکیفیت

 

 

 

شامپو ضد ریزش مو مردانه سی وان ( مشاهده )

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …