ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
ماسک آلوئه ورا هارمج ابرسان
ماسک آلوئه ورا هارمج ابرسان

فواید ماسک آلوئه ورا هارمج

فواید ماسک آلوئه ورا هارمج

با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست 

از مهترین فواید ماسک آلوئه ورا هارمج میتوان به این اشاره داشت که حاوی آلوئه ورا طبیعی است

فواید عصاره آلوئه ورا برای مو و پوست سر تنها بخشی از فواید سلامت جالب توجه این گیاه هستند. پرورش آلوئه ورا در خانه نیز امکان پذیر است، از این رو می توانید همواره به عصاره و ژل تازه این گیاه دسترسی داشته باشید و به شیوه ای طبیعی و ارگانیک از مو و پوست خود مراقبت کنید.

تقویت سلامت پوست سر

سلامت پوست سر عاملی کلیدی در ظاهر سالم و زیبای موی سر است. به واسطه عوامل متعدد درونی و بیرونی، پوست سر می تواند خشکی، شوره، جوش ها و شرایط دیگر را تجربه کند. آلوئه ورا به تنهایی یا در ترکیب با مواد دیگر می تواند برای مقابله با این قبیل شرایط استفاده شود.

تقویت رشد مو

با تقویت سلامت پوست سر، عصاره آلوئه ورا می تواند رشد سالم مو را نیز تشویق کند. این مساله به ویژه اگر با مشکلات رویش مو ناشی از آلودگی یا انباشت مواد شیمیایی مواجه هستید می تواند مفید باشد. جوان سازی و تقویت سلامت پوست سر به رشد سالم‌تر مو نیز منجر خواهد شد.

پیشگیری از ریزش مو

عصاره آلوئه ورا نه تنها می تواند رشد سالم مو را تقویت کند، بلکه در حفظ مو و پیشگیری از ریزش مو نیز موثر است. آلوئه ورا به حفظ رطوبت مو و پوست سر کمک می کند.

حفظ سطح متعادل pH

آلوئه ورا به حفظ pH در محدوده ۴٫۵ کمک می کند. وضعیت سالم pH برای مو و پوست سر ۵٫۵ است، در شرایطی که برای ساقه مو ۳٫۶ است. با توجه به قرارگیری در بین این دو محدوده، آلوئه ورا می تواند تعادل سالم pH را حفظ کند.

کمک به گذار طبیعی مو

آلوئه ورا ممکن است رسوبات سلول های مرده پوست و سبوم (چربی پوست) را از بین ببرد که فضا را برای سلول های پوست جدید و رشد موی سالم‌تر فراهم می کند.

محصولی طبیعی

استفاده موضعی از آلوئه ورا برای بهبود و تقویت سلامت پوست و مو نیز بسیار امن است. در شرایطی که محصولات بسته بندی شده آلوئه ورا در بازار وجود دارند.

پاکسازی و تصفیه

در کتابی درباره درمان های گیاهی یونانی در گذشته های دور، به این نکته اشاره شده است که مصرف آلوئه ورا اثر پاک کننده برای معده دارد. همچنین، این محصول برای تسکین یبوست نیز مفید است، از این رو، گزینه ای مفید برای سمزدایی بدن در نظر گرفته می شود. از پیامدهای مثبت سمزدایی می توان به شرایط بهتر پوست و مو اشاره کرد.

محافظت از پوست و پوست سر

استفاده موضعی و همچنین مصرف خوراکی عصاره آلوئه ورا می تواند برای پوست، از جمله پوست سر مفید باشد. در اوایل دهه ۱۷۰۰ کشف شد که آلوئه ورا برای درمان بیماری ها و جراحات پوستی مفید است. افزون بر این، آلوئه ورا اثر آرام بخش دارد و به عنوان یک سفت کننده و همچنین مرطوب کننده عمل می کنند. گفته شده است که آلوئه ورا به بهبود آکنه و چین و چروک های پوست نیز کمک می کند.

ماسک آلوئه ورا هارمج

HARMJ Aloe Tender Moisturizing Facial Mask

ماسک آلوئه ورا هارمج ابرسان پوست
ماسک آلوئه ورا هارمج ابرسان پوست

مشخصات محصول :

💚 حاوی عصاره آلوئه ورا طبیعی
💚 حاوی سدیم هیالورونات
💚 آبرسان پوست
💚 مرطوب کننده پوست
💚 بهبود خشکی پوست
💚 نرم کننده پوست
💚 درخشان کننده پوست
💚 تغذیه کننده پوست
💚 روشن کننده پوست
💚 ترمیم و بازسازی پوست

ماسک آلوئه ورا هارمج ( مشاهده )

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …