ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
ماسک ژله ای بلوبری بیوآکوا ابرسان پوست
ماسک ژله ای بلوبری بیوآکوا ابرسان پوست

فواید ماسک ژله ای بلوبری بیوآکوا

فواید ماسک ژله ای بلوبری بیوآکوا

سلام به عزیزان همراه آرایشی بیست  زیبایی شما افتخار ماست

در این مطلب به فواید ماسک ژله ای بلوبری بیوآکوا اشاره خواهیم کرد

 

هیدراتسیون پوست با ماسک ژله ای بلوبری بیوآکوا

از مزایای ماسک ژله ای بلوبری بیوآکوا که میتوان به آن اشاره کنیم این است که عمل ژ عمیق پوست رو انجام میدهد. در ادامه به توضیح هیدراتسیون خواهیم پرداخت . شما ممکن است تصور کنید هیدراتاسیون چیزی است که فقط افرادی که پوست خشک یا خشن دارند نیاز به نگرانی دارند. اما شستشو پوست شما مانند جارو کردن بدن شما است. بدن شما نیاز به هیدراتاسیون دارد تا به بهترین شکل ظاهر شود و احساس شما را به بهترین نحو، بدون توجه به نوع پوست خود باشد.

هیدراتسیون چیست؟

اما دقیقا هیدراتاسیون چی هست. آیا این همان رطوبت است؟ و با بسیاری از محصولات مختلف ادعا می کند به شما پوست هیدراته شما می دهند مانند: روغن و کرم و ژل.

اما در دنیای بازاریابی و جهان که در آن محصولات ما را خریداری می کنیم. اصطلاحات از پیش تبدیل شده اند. پری رومانوفسکی، شیمیدان لوازم آرایشی و یکی از بنیانگذاران مغز زیبایی، می گوید: “[آبرسان و مرطوب کننده] اصطلاحات بازاریابی هستند . و تقریبا می توان آنها را با نام تجاری تعیین کرد. در حالی که هیچ استاندارد طلایی برای آنچه هیدراتاسیون و مرطوب کننده را تعریف نمی کند، به طور عمده، مارک ها از این شرایط برای تشخیص چگونگی رطوبت پوست خود استفاده می کنند.

اصطلاحات فنی عبارتند از: اکلوزیم ها، که ممکن است به عنوان مرطوب کننده ها، و روان کننده ها یا آبرسان ها برچسب گذاری شوند. “مرطوب کننده ها  مواد تشکیل دهنده روغن هستند، از جمله عوامل انسدادی مانند پترولاطوم یا روغن معدنی، و نرم کننده ها مانند استرها و روغن های گیاهی. آنها با ایجاد یک لایه نرم در سطح پوست کار می کنند که مانع از فرار از آب می شود.

آنها همچنین پوست را صاف و خشک تر می کنند که به ان  “Romanowski می گوید. “آبرسانها مواد تشکیل دهنده هستند که به عنوان مواد چسبنده مانند گلیسیرین یا اسید هیالورونیک استفاده میشوند که آب را از جو یا پوست خود جذب می کنند و در پوست شما جای دارند.”مهم این است که تشخیص دهید که آنها کاملا متفاوت عمل می کنند، زیرا انتخاب شما می تواند سلامت پوست شما را برطرف کند. هدف نهایی ممکن است یکسان باشد – پوست هضم بهتر – اما طرح بازی برای رسیدن به آن بستگی به نوع پوست شما دارد.

 

ماسک ژله ای بلوبری بیوآکوا

 

BIOAQUA BLUEBERRY JELLY MASK

ماسک ژله ای بلوبری بیوآکوا ابرسان پوست
ماسک ژله ای بلوبری بیوآکوا ابرسان پوست

مشخصات محصول :

💙 هیدراتاسیون عمیق پوست
💙 صاف کننده پوست
💙 مرطوب کننده پوست
💙 کنترل کننده چربی پوست
💙 ترمیم کننده پوست
💙 روشن کننده چهره
💙 شاداب کننده پوست
💙 مناسب انواع پوست

 

ماسک ژله ای بلوبری بیوآکوا ( مشاهده )

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …