ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
فواید کرم شب ارایشی بیست
فواید کرم شب ارایشی بیست

فواید کرم شب | آرایشی بیست

فواید کرم شب | آرایشی بیست


در این مطلب از سایت آرایشی ۲۰  می پردازیم به فواید کرم شب | آرایشی بیست

فواید کرم شب ارایشی بیست
فواید کرم شب ارایشی بیست

با بالا رفتن سن بافت پوست نیز تغییر می کند وحتی گاهی پوست های چرب نیز خشک می شوند .قرار گرفتن در معرض تا بش نور آفتاب ،آلودگی هوا به همراه افزایش سن ومسائل درونی بدن از جمله عواملی هستند که سبب تخریب پوست در طول شبانه روز می شوند.کرم ها به طور معمول به دو دسته کلی کرم های روز وکرم های شب تقسیم می شوند .تشابه این دو کرم در مرطوب کنندگی آنهاست ،اما تفاوت آنها این است که کرم های روز حاوی مقادیری فیلتر ضد آفتاب ولی کرم های شب ،حاوی ویتامین ها ومواد مغزی ومفید برای پوست هستند .

همه ما هر روز بعد از کار و فعالیت‌های روزانه، صورت‌مان را می‌شوییم، غافل از اینکه گاهی برخی عادت‌های اشتباه در شستن صورت ممکن است ما را دچار مشکلات پوستی ازجمله خشکی، سوزش، خارش، تحریک‌پذیری، جوش و… کند.مسئله این است که اگر شست‌وشوی صورت را به‌درستی انجام ندهیم، صدمه‌ای که از این طریق به پوست‌مان وارد می‌شود از فایده‌اش بیشتر خواهد بود.

پوست شما را مرطوب می‌کند

کرم شب یک نرم‌کننده‌ی خوب برای پوست شماست، خشکی‌های آنرا از بین می‌برد و تا صبح آنرا صاف و انعطاف پذیر می‌کند. پپتید، عنصر برخی از کرم‌های شب، به تولید کلاژن کمک می‌کند، استحکام پوست را بالا می‌برد و چین و چروک‌های صورتتان را از بین می‌برد. در کل یک کرم شب پوستتان را تغذیه کرده و آنرا دوباره زنده می‌کند.

بافت پوست را ترمیم می‌کند

این کرم‌ها به ترمیم بافت پوست کمک کرده و از افتادگی پوست که باعث پیر جلوه دادن شما می‌شود جلوگیری می‌کند. همچنین خطوط ریز را صاف کرده و لکه‌ها و اثرات آفتاب را کمرنگ می‌کند.

پوستتان را درخشان می‌کند

استفاده‌ی مداوم از کرم شب باعث کاهش نقاط تیره‌ی پوست می‌شود. کرم شب پوستتان را درخشان می‌کند و به از بین بردن ظاهر خشک پوستتان کمک می‌کند. این تغییرات در مجموع باعث می‌شود پوستی زیبا و درخشان بدست بیاورید.

به پوستتان آرامش می‌دهد

اگر برای مدت زیادی بیرون از خانه و زیر آفتاب بوده‌اید، یا در ساحل و چمنزار قدم زده‌اید، ممکن است پوستتان سوخته باشد و کمی هم بخارد. کرم شب به تسکین این سوزش و آرام کردن پوستتان کمک می‌کند. کرم شب، چه ارزان باشد و چه گران، بهرحال یک محصول تجملی به حساب می‌آید. همچنین باید بدانید که کرم شب راه حل یک شبه برای مشکلات پوستی شما نیست.

 

کرم شب مروارید خالص بیوآکوا

BIOAQUA skin SILKY SOFT MOIST FLAWLESS

کرم شب مروارید خالص بیوآکوا
کرم شب مروارید خالص بیوآکوا
ارایشی بیست

مشخصات محصول :

۱- حاوی پودر مروارید
۲- روشن کننده پوست
۳- ضد لک
۴- آبرسان پوست
۵- دارای بافت نرم و سبک
۶- صاف کننده پوست
۷- بهبود قابلیت ارتجاعی پوست
۸- ترمیم ساختار سلولی پوست
۹- لیفت و سفت کننده پوست
۱۰- از بین برنده التهابات پوستی

صفحه محصول

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …