ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
فوم بیواکوا
فوم بیواکوا

فوم شکوفه های گیلاس بیوآکوا

فوم شکوفه های گیلاس بیوآکوا

سلام به همراهان همیشگی و عزیز سایت آرایشی بیست با معرفی فوم شکوفه های گیلاس بیوآکوا همراه ما باشید

 

فوم شکوفه های گیلاس بیوآکوا سفید کننده پوست
فوم شکوفه های گیلاس بیوآکوا سفید کننده پوست

یکی از گیاهان تیره گل سرخ گیلاس است . درخت گیلاس بدون خار و دارای میوه ی گوشت‌ دار و محتوی یک هسته است.گیلاس میوه ی کوچک، گرد و ملین است که در هنگام چیدن به رنگ قرمز یا سیاه می‏ باشد و دارای یک هسته است. در واقع در طبیعت سه نوع گیلاس به رنگ‏ های قرمز، سیاه و زرد یافت می ‏شود.

شکوفه های گیلاس اثر درمانی دارد و ضد لکه های صورت است اما چون اثر سمی دارد بهتر است مدت کوتاهی روی پوست قرار بگیرد.

گیلاس ‏ها را همیشه رسیده می ‏چینند زیرا پس از چیدن به خوبی رشد نمی ‏کنند و شما می ‏توانید آن را تنها ۱ تا ۳ روز به خوبی نگهداری نمایید.

گروه‏ های گیاه شناختی زیر مجموعه درخت ‏های گیلاس شامل: درختان آلو، هلو، بادام و زرد‏آلو است و نه تنها از میوه درخت گیلاس، بلکه از  شکوفه‏ ها و چوب آن نیز استفاده می‏ گرد.

فواید گیلاس

برای این که ارزش این گیاه را بدانیم کافی است بگوییم تمام قسمت ‏های این میوه یعنی: شکوفه ،گوشت، دم، هسته، برگ و ساقه ی آن در طب و صنعت استعمال دارد. گیلاس سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدانی بوده، از این‌رو روند پیری را به تاخیر می‌اندازداحتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش می‌دهدفلاوونووئیدهای موجود در گیلاس، ‌از ایجاد هر گونه آسیب‌ توسط رادیکال‌های آزاد پیشگیری می‌کننددرمان مناسبی برای آرتریت، رماتیسم، واریس و دردهای مفصلی است

از گیلاس می‌توان به عنوان ماسک زیبایی استفاده کرد و چین و چروک‌های پوست را کاهش دادبرای کلیه‌ها مفید است و به دفع سموم از بدن کمک می‌کندسوخت ساز بدن را افزایش داده و به هضم غذا کمک می‌کندسیستم اعصاب را تسکین داده و با تولید هورمون شادی در بدن، احساس بهتری را در ما ایجاد می‌کنددارای چربی کم و فیبر زیاد است و برای تصفیه خون در سیستم گوارشی بسیار مفید استبرای کارکرد منظم قلب، روده و معده نیز بسیار مفید است.

 قوای فکری را تقویت می‌کندافرادی که زیاد گوشت استفاده می‌کنند و خون آنها اسیدی است می‌توانند از گیلاس استفاده کنند به دلیل اینکه خون را قلیایی می‌کندبرای کاهش وزن مفید استدارای مقدار فراوانی ویتامین ‌C استچربی اشباع شده در گیلاس بسیار کم است و کلسترول ندارد.

فوم شکوفه های گیلاس بیوآکوا

BIOAQUA CHERRY BLOSSOMS

فوم بیواکوا
فوم بیواکوا

مشخصات محصول : 

۱٫ حاوی روغن طبیعی
۲٫ پاک کننده پوست صورت
۳٫ مرطوب‌کننده پوست
۴٫ سفید کننده پوست صورت
۵٫ تسکین دهنده التهابات پوستی
۶٫ تنظیم کننده PH پوست
۷٫ ضد خشکی پوست
۸٫ صاف کننده پوست

 

مشاهده فوم شکوفه های گیلاس بیوآکوا  

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …