ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
مدل های رنگ موی سال ۲۰۱۹ در آرایشی بیست

مدل رنگ موی سال ۲۰۱۹

سال ۲۰۱۹ نیز مانند تمامی سال های قبل مد خاص خود را دارد. اما مد رنگ موی سال ۲۰۱۹ امسال بسیار خاص تر و متفاوت تر از سال های قبل می باشد. شاید خیلی از ما از همین الان به دنبال بهترین رنگ مو برای سال ۹۸ باشیم، به هر حال کمتر از ۳ ماه به عید باقی مانده است! پس بهتر است از همین الان به فکر باشیم و جدیدترین رنگ موی سال ۹۸ را برای خود انتخاب کنیم. چراکه سال ۹۸ با تقویمی جدید، مهمانی های پر شور و شوق و احتمالاً یک ورژن جدیدی از خود شما همراه خواهد بود. پس چه بهتر که این تغییر و تنوع را با عوض کردن رنگ موی خود شروع کنیم.

مد رنگ موی سال ۲۰۱۹: رنگ مرجانی زنده

همان طور که می دانید رنگ سال ۲۰۱۹، رنگ مرجانی زنده با ته رنگ طلایی است که توسط مؤسسه رنگ پانتون معرفی شده است. استفانی براون آرایشگر معروف مو در Ci-basaed نیویورک معتقد است که رنگ موی سال ۲۰۱۹، یک انتخاب مرزی است بین رنگ صورتی ملایم و رز گلد در رنگ موهایی که قبلاً دیده ام. ته رنگ طلایی که در این رنگ، به همه رنگ چشم و پوستی میاید و به صورت جلا می دهد.

رنگ موی سال ۹۸ یا ۲۰۱۹: رنگ موی آمبره

رنگ موی آمبره یک انتخاب فوق العاده برای کسانی که موی بلوند دارند، تیره کردن ریشه ی موهایشان است. با این روش دیگر نیازی نیست کل موهایشان را رنگ کنند تا تنوع ایجاد کنند. هم چنین این یک راه ساده است و هر کسی می تواند آن را در خانه خودش انجام دهد  نیازی به آرایشگاه رفتن ندارد!

برای کسانی که موهای تیره دارند نیز این مدل رنگ مو (رنگ موی آمبره) بسیار کاربردی و مناسب است. زیرا با این روش دیگر نیازی نیست شما ریشه ی مو هاینتان را دکلره کنید تا روشن شود. پس علاوه بر اسیب نرساندن به موهایتان می توانید در چهره تان تنوع ایجاد کنید و حتی با این روش می توانید باعثرشد سریع مو نیز بشوید.

رنگ موی جدید سال 98 - آمبره

رنگ موی سال ۹۸: رنگ موی سیاه پرکلاغی

مد رنگ موی سال ۹۸ بر روی سیاه پرکلاغی ( رنگ سیاه تیره با ته رنگ آبی) می چرخد. همان رنگ مویی که شِر Cher خواننده معروف به طور ذاتی دارد. این فن باعث می شود که موهای تیره، یک جورایی مثل شیشه براق به نظر بیایند. این رنگ مو به لانا کندر Lana Condor و کامیلا مندس Camila Mendes نیز بسیار می آید.

رنگ موی جدید سال 98- پرکلاغی

جدیدترین مدل رنگ مو ۲۰۱۹: بلوند استخوانی

دقیقاً برخلاف رنگ پر کلاغی، رنگ موی بلوند استخوانی به یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در سال ۲۰۱۹ امسال است و به جدیدترین رنگ مو سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است. براون این رنگ را با حالت پودری شکل و با ته رنگ آبی پیشنهاد می دهد. براون رنگ موی بلوند استخوانی را، یک رنگ موی هیجان انگیز توصیف کرده و می گوید این رنگ حس رفتن به ساحل و آمدن فصل گرم را در ما بیدار می کند.

جدیدترین رنگ موی سال 2019- بلوند استخوانی

 

رنگ موی جدید سال ۹۸: قرمز مایل به نارنجی

رنگ موی قرمز مایل به نارنجی، همان رنگ  مویی است که لیدی گاگا (Lady Gaga) بازیگر و ستاره پاپ و معروف، در فیلم A Star is Born دارد. براون پیش بینی می کند که رنگ موی قرمز مایل به نارنجی به رنگ موی جدید سال ۹۸ تبدیل خواهد شد. او به سلبریتی های دیگری اشاره می کند که از مدل رنگ موی آتشین برای مدل موی سال ۲۰۱۹ خود برگزیدند. نیکی مینانج Nicki Minaj ، تیانا تیلور Teyana Taylor از پیشگامان این رنگ موی آتشین هستند. اگر به دنبال یک تنوع اساسی و جلب توجه هستید، می توانید این رنگ موی نارنجی-قرمز آتشین را برای سال ۹۸ انتخاب کنید.

رنگ مو سال 98- رنگ موی نارنجی-قرمز

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …