ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

مدل موی چتری به چه صورت هایی می آید؟؟

مدل مو چتری از جمله مدل هایست که همیشه محبوب و پر طرفدار بوده و با گذشت سالها هنوز از جذابیت آن کم نشده است. فرقی ندارد دارای یک مدل موی کوتاه زنانه زیباهستید یا بلند، مطمئن باشید مدل موی چتری یکی از دسته انواع مختلف مدل مو جذابی است که می تواند زیبایی زیادی را برای شما فراهم کند. نکته مهمی که باید در این باره به خاطر بسپارید این است که این مدل مو بیشتر به افرادی که دارای پیشانی بلندی هستند خواهد آمد، چراکه علاوه بر زیبایی کمک می کند تا از بلندی پیشانی کم شده و چهره به تعادل بیشتری برسد. بنابراین اگر دارای پیشانی بلندی هستید توصیه می کنیم حتی برای یکبار هم که شده دل را به دریا زده و این مدل از مو را نیز تست کنید.

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

مدل موی چتری برای صورت بیضی

قطعا تا کنون از خود این سوال را پرسیده اید که “ایا موی چتری به من میاد ؟ “برای یافتن این سوال راه های ساده ای پیش روی شما قرار دارد. اما قبل از انتخاب این مدل مو وکوتاه کردن مدل مو چتری جلو ابتدا شکل هندسی صورت خود را بیابید. برای این کار می توانید به عکس بالا مراجعه کرده و بررسی صورت خود را آغاز کنید.

مو چتری ب چ صورتی میاد؟
انواع مختلف از مو چتری دخترانه
موهای چتری و حال من چه داغون
انواع مختلف از جدیدترین مدل مو چتری حالت دار
انواع مختلف از مدل موی چتری خوشگل
انواع مدل مو چتری جلو صورت حالت دار

نکته بسیار مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که اگرمدل مو چتری عروسکی، مو چتری کج، مو چتری فر و … با فرم صورت شما تناسب و همخوانی نداشته باشد ممکن است ظاهر و چهره تان نامطلوب به نظر برسد، پس بهتر است هنگام انتخاب کوتاهی موی چتری وسواس لازم را به خرج دهید. صورت شما ممکن است به شکل بیضی، مستطیل، گرد، مربع یا مثلث و یا به شکل یک قلب یا لوزی باشد.

عکس انواع مختلف از مدل موی چتری سلبریتی ها
مدل موی چتری تیلور سویفت
گالری جدیدترین مدل های موی چتری شیک
زیباترین مدل موی چتری ساده
مدل بسیار زیبا از مو چتری فر و حالت دار
  • صورت مربع: صورت های مربعی شکل باید از موی چتری پرپشت و صاف پرهیز کنند زیرا این مدل مو شکل مربعی فک انها را تشدید می کند. موهای چتری صاف کم پشت تا پایئن ابروها و یا چتری یکطرفه برای این افراد مناسب تر است.
  • مو چتری صورت گرد: مو چتری کج صورت های گرد را بسیار جذاب و گیرا می کند. زیرا در زاویه ای که چتری ها روی صورت می نشیند کمی چهره را باریک و لاغرتر نشان می دهد. انتهای چتری را طوری تنظیم کنید که با بقیه موها ترکیب شود.
  • مو چتری برای صورت بیضی: اگر صورت بیضی دارید خیلی خوش شانس هستید زیرا انواع مدل موی چتری صورت شما را متعادل و زیبا می کند. این مدل باعث گردتر به نظر رسیدن صورت می شود، و اگر شما پیشانی کشیده ای دارید بهتر است از این مدل برای کوتاه کردن موهایتان استفاده کنید. مدل مو چتری صاف باعث کادربندی صورت های بیضی شکل می شود و این مدل برای افرادی مناسب است که دارای موهای لخت و صافی می باشند.
انواعمختلف از موی چتری پیشانی کوتاه

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …