ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

معرفی فیبروز و نکاتی که باید راجب آن بدانید

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟

آرایشی بیست فیبروز چیست

 

خیلی ازما حتی شاید تا به حال این اسم و تکنیک تخصصی را نشنیده باشیم .در ادامه این متن با ما همراه باشید تا معنی لغتی و موارد استفاده از این واژه( فیبروز ابرو) را یاد بگیرید.

چند سالی است که تاتو روی پوست با نام‌ها و تکنیک‌های گوناگونی ارائه می‌شوند و خیلی از شما عزیزان با ان اشنا هستید . گرچه اساس کار در آن‌ها مشترک است، اما هر کدام به شکلی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که می‌توان گفت البته به نوعی روند تکاملی یکدیگر محسوب می‌شوند و شاید آخرین متد تاتو و هاشور ابرو، میکروبلیدینگ و میکرو فیبروز باشد که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.پس ما در اینجا متوجه شدیم که فیبروز ابرو یک روش و تکنیک تاتو ابرو به حساب می اید .حال ما در این صفحه برای شما تفاوت ان را با تاتو معمولی و یا هاشور بیان می کنیم .

فیبروز ابرو:

قبل از پرداختن به این موضوع بهتر است بدانید که بیس اصلی این تکنیک از چه چیزی تشکیل شده است .بیس اصلی این کارتزریق جوهر سازگار با پوست به زیر پوست ابرو است تا حالت تار و مو برای ابرو ایجاد کند.

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو :

در قدیم جوهر به طور غیر طبیعی و یک دست و به هم پیوسته به زیر پوست تزریق می شد .که اگر کسی تاتو می کرد و می خواست بعد از مدتی ان را پاک کند کار بسیار دشواری بود و در اخر مقداری از ان جوهر زیر پوست باقی می ماند چون جوهر به عمق پوست نفوذ می کرد.

اما تفاوت روش میکروبلیدینگ و میکرو فیبروز با روش قدیمی  در چند نکته می باشد در این روش جوهر به سطح پوست تزریق می شود و عمق لایه های زیر پوست را درگیر نمی کند.که با این کار دیگر پاک کردن ان بسیار راحت بود و اثری از ان بعد از پاک کردن به جا نمی ماند و میتوانید مدل ابرو خود رابه راحتی تغییر دهید و ان را پهن یا باریک بکنید بدون ترس از به جا ماند جای تاتو قبلی .

قلمی که برای این کار استفاده می شود بسیار باریک و ظریف طراحی شده فردی متخصص این کار است و برای شما این کار انجام می دهد می توان به راحتی به شکل تار مو ابرو شما را طراحی کند. به صورتی  که بعد انجام این کار کسی متوجه تاتو کردن ابروها شما نشود و صورت  شما بسیار طبیعی به نظر برسد. دراین روش حتی میتوان ابرو های پرپشت طراحی کرد همانند هاشور .

مزایای میکرو فیبروز ابرو:

۱- قرینه سازی هر دو ابرو

۳- حالت بسیار ظریف و طبیعی به ابروهای شما می دهد

۴- پاک کردن راحت این نوع تاتو و تغییر حالت دادن حالت ابرو

۵- درد و سوزش کمتر نسبت به روش های قدیمی به دلیل کار کردن در عمق کم

۶-  دقت بیشتر به دلیل دستی بودن انجام این روش

 

چه کسانی نمی توانند از این روش استفاده کنند:

کسانی که قبلا از تاتو استفاده کرده باشند دیگر نمی توانند از این روش استفاده کنند و این روش برای کسانی استفاده میشود که تا به حال از هیچ نوع متدد های تاتو استفاده نکرده باشند.

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …