ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

موس مو را چگونه به کار بریم؟

موس مو را به این روش بکار برید 
موس مو، بدون شک یکی از محصولات حالت دهنده مو ست که خیلی دست کم گرفته شده است، اما در عین حال برای اینکه موهایمان را به زیبایی در خانه حالت دهیم یا سشوار کنیم، لازم است.

شاید یکی از دلایلی که خیلی از این محصول استفاده نمی کنیم روش استفاده از آن باشد. اما باید بدانید در صورتیکه از این محصول آرایشی به روش صحیح استفاده شود، حالتی زیبا به موهایتان می دهد و در عین حال موهایتان سبک خواهد بود.

 Ø¢Ø±Ø§ÛŒØ´,زیبائی و استفاده از موس مو

چه لوازمی مورد نیاز است؟ یک موس مو و برس دندانه دار بادی

چه کار باید بکنید؟ موس مو را به خوبی تکان دهید و مقدار کمی از آن را (به اندازه توپ تنیس) مستقیما به روی برس بریزید. شاید همیشه موس را به کف دست می زدید اما این بار فرق می کند. این را در نظر داشته باشید که موهایتان خیس نباشد و فقط کمی مرطوب باشد. حالا زمان آن است که برس را داخل موها بکشید. اصلا از این کار تعجب نکنید و نترسید، با این کار حجم بیشتری به موهایتان می دهید.

فکر می کنید چرا این روش کارساز است؟ با این روش، موس مو به آرامی از داخل دندانه های برس به لای موهای شما می رود و یک دست بین موهایتان نفوذ می کند. در حالیکه اگر این کار را با دست انجام دهید معمولا بخشی از موهایتان مواد بیشتری نسبت به قسمت های دیگر آن خواهد داشت و این کار باعث ناهمسان شدن مو پس از خشک شدن می شود. شاید به همین دلیل است که استفاده از موس مو را کنار گذاشته اید!

وقتی موس یکدست داخل موهایتان نفوذ می کند، زمانیکه مو کامل خشک شود، حالت بهتری خواهد داشت و خرد شدگی و ناهماهنگی کمتری در قسمت های مختلف موها احساس خواهید کرد.

با این روش آسان، شما می توانید هر بار که خواستید موهایتان را سشوار کنید، مقداری موس مو به موهایتان بزنید تا حالت بهتری به خود بگیرد.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …