ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
نکاتی درباره کانتورینگ و هایلایت برای گریم صورت در آرایشی بیست

نکاتی از کانتورینگ و هایلایت برای گریم صورت

در عصر حاضر کانتورینگ و هایلایت به عنوان یکی از جدیدترین متدهای آرایشی برای کوچک نشان دادن برخی از اجزای صورت مانند بینی و برجسته کردن سایر اجزا مثلا گونه ها شناخته شده است. به عبارتی کانتورینگ به معنای کاهش برخی از نواقص اجزای صورت می باشد.

کانتورینگ روشی برای زیباتر شدن حالت اجزای صورت به وسیله ابزار آرایش و میکاپ می باشد، که با استفاده از زیرسازی درست و سایه دادن به اجزای صورت می توان عیب ها و نقاط ضعف صورت را پوشاند. بوسیله عمل کانتورینگ می توان به بینی، گونه ها، زیرپلک و چشمها و همچنین ابروها شکل ایده آل بخشید. همچنین برای از بین بردن سیاهی زیر چشم و از بین بردن جای جوش و کک و مک صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نکاتی درباره کانتورینگ برای گریم صورت در آرایشی بیست

در گریم و کانتورینگ نحوه ترکییب قسمت های تیره و روشن بسیار اهمیت دارد باید دقت داشته باشید که رنگها باید به گونه ای با یکدیگر آمیخته شوند که هیچگونه خطی میان آنها مشخص نباشد.

نکاتی ناب برای گریم صورت در آرایشی بیست

برای گریم و هایلایت صورت می توانید از کرم فاندیشن،پنکک و یا انواع کانسیلرها استفاده کنید باید توجه داشته باشد که پودرها نتیجه کار را مات و کرم ها براق و مرطوب نشان می دهند.

نکاتی درباره هایلایت برای گریم صورت در آرایشی بیست

کانتورینگ به معنی استفاده از رنگهای تیره برای پنهان کردن و کوچکتر نشان دادن عیوب و خمیدگی ها است و هایلایت به معنی برجسته سازی و مشخص نمودن اجزای صورت.

برای آرایش صورت رنگ کرم پودر و پنکک باید متناسب با رنگ پوست انتخاب شود.برای کانتورینگ باید از رنگهای ۲ یا سه درجه تیره تر از پوست و برای هایلایت از رنگهای ۲ درجه روشن تراستفاده می شود.

نکاتی درباره هایلایت و کانتورینگ برای گریم در آرایشی بیست

برای ترکیب رنگها می توانید از دست و یا پدهای آرایشی استفده کنید و اگر از پودر استفاده می کنید حتماً از ۲ براش یا قلموی آرایشی در سایز کوچک و بزرگ استفاده کنید .سایز کوچک برای خطوط گذاری قسمت های تیره و از سایز بزرگ برای ترکیب و آمیخته کردن رنگها

ترفندهای گریم صورت در آرایشی بیست

یک برس تمیز در دست داشته باشید و به طور مداوم خطوط ریز و اشکالات صورت را اصلاح کنید.
عمل کانتورینگ را با فرم چهره خود انطباق دهید. اگر صورت باریک و زاویه‌دار دارید، بی‌خیال کانتورینگ شوید.
اگر به دنبال ظاهری درخشان‌تر هستید، می‌توانید از کانتورینگ و هایلایت در کنار هم استفاده کنید.

گریم صورت در آرایشی بیست

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …