ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
نکاتی در مورد ماسک مخصوص شب
نکاتی در مورد ماسک مخصوص شب

نکاتی در مورد ماسک مخصوص شب

نکاتی در مورد ماسک مخصوص شب


در این مطلب از سایت آرایشی ۲۰ به نکاتی در مورد ماسک مخصوص شب   می پردازیم

 

نکاتی در مورد ماسک مخصوص شب
نکاتی در مورد ماسک مخصوص شب

نکاتی در رابطه با ماسک های صورت مخصوص شب , آیا فکر می کنید که یک ماسک ۲۰ دقیقه ای تاثیر آنچنانی روی صورت شما می گذارد؟ نظرتان در مورد ماسکی که تمام مدت شب روی صورت بماند چیست؟

 

بسیاری از شرکت ها هستند که ادعا می کنند فرمول ماسک هایشان برای غروب تا طلوع کارساز است  و صبح که از خواب بیدار شوید و صورت تان را بشوئید با صورتی صاف و درخشان مواجه خواهید شد؟چگونه؟ شما فکر می کنید این ماسک ها معجزه می کنند؟

 

من از متخصصان پوست دکتر جارت و سونگ جو یانگ پرسیدم که آیا ماسک هایی که در طول شب روی پوست ما می مانند بهتر از نوع روزانه آنها است یا نه؟دکتر یانگ پاسخ داد:”مانند بسیاری از محصولاتی که در ایالت های ما انقلاب به پا می کنن

 

نکات مهم در مورد ماسک مخصوص شب

در این محصولات نیز در کره برای مدتی انقلابی به پا کرده بودند.ماسک قبل از خواب شبانه یکی از محصولات زیبایی حیاتی خانمهای کره به شمار می رود.این ماسک ها روغنی برای پوست ایجاد می کند که در طول خواب عملیات احیا کننده انجام می دهند. این ماسک با افزایش هیدروژن قدرت ارتجاعی پوست را زیاد می کند، مواد غذایی مورد نیاز پوست تان را در زمانی که شما خواب هستید به آن می رساند و این قدرت این نوع ماسک هاست.

 

در همین حال،  ماسک هایی که در طول روز به صورت تان می زنید یک عملیات تثبیت کننده هستند و مزایای خاص خود را دارند-خواه یک  کرم مرطوب کننده بزنید که با خشکی پوست مبارزه می کند یا تمیزکننده هایی که نقاط سرسیاه را تمیز کنند

 

-اما بعد از اتمام مدت این ماسک ها ، آنها باید به خوبی از روی پوست تمیز شوند تا محصولات زیبایی که بعد از آنها به کار می برید بتوانند تاثیر مثبت خود را روی پوست بگذارند.ماسک های شبانه، از طرف دیگر، نقطه پایان این عملیات است.

 

ک ماسک شبانه که در طول شب از روی پوست پاک نمی شود می تواند به طور مداوم به پوست شما آب رسانی کند و یک لایه موثر روی آن ایجاد نماید. این لایه با آب رسانی به پوست از بروز زبری و خشکی روی آن جلوگیری می نماید.دکتر یانگ اضافه می کند این ماسک ها از ایجاد اثرات افزایش سن و بروز چین و چروک ها با ایجاد یک لایه رطوبت روی آن جلوگیری می نماید.

 

بهترین قسمت آن کدام است؟ این ماسک ها انواع متفاوتی دارند که شما با هر بودجه مالی ای که داشته باشید می توانید آنها را تهیه نمائید. حتی این ماسک ها را می توانید از داروخانه های محلی تان نیز خریداری کنید.

 

ماسک شب کرمی حلزون و جینسینگ ‌ونزن

 این ماسک کرمی ، از ترکیب حلزون و جینسینگ طبیعی ساخته شده و آبرسان قوی و کلاژن ساز قوی و ضد چروک قوی است. قدرت آبرسانی و رطوبت رسانی این کرم به قدری بالاست که تا چند ساعت بعد از استفاده ، تازگی و نرمی و رطوبت پوست کاملا احساس می شود

VENZEN Ginseng Snail Sleeping Mask

 

ماسک شب کرمی حلزون و جینسینگ ‌ونزن
ماسک شب کرمی حلزون و جینسینگ ‌ونزن
ارایشی بیست

مشخصات محصول :

۱- حاوی مخاط حلزون و جینسینگ
۲- ضد چروک قوی
۳- آبرسان قوی
۴- کلاژن ساز
۵- ضد پیری پوست
۶- تغذیه کننده پوست
۷- مرطوب کننده پوست
۸- روشن کننده پوست
۹- متعادل سازی رنگ پوست
۱۰- کیفیت بسیار بالا
۱۱- دارای رایحه خوشبو
۱۲- مناسب انواع پوست

خرید و توضیحات محصول

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …