آیا می دانید هایلایتر ارایشی چیست و برای چه منظوری در آرایش استفاده می شود؟ در مطلب امروز می خواهیم انواع مختلف از هایلایتر صورت و روش استفاده از آنها را معرفی کنیم، تا انتهای مطلب امروز با ما باشید. برای مشاهده انواع مدل ارایش عروس جدید و شیک کلیک کنید. 

هایلایتر در ارایش چیست ؟

کانسیلر و هایلایتر چیست ؟

هایلایتر ها در آرایش صورت شما کمک می کنند تا به واسطه آنها بتوانید به برجسته و زیبا تر کردن برخی از نقاط صورت خود بپردازید. هایلایتر در واقع بخش تکمیل کننده کانتورینگ (متعادل سازی چهره) شماست که برق خاصی به آن داده و در نهایت منجر به شیک تر شدن آرایش صورتتان خواهد شد. اگر از خود می پرسید که هایلایتر و پرایمر چیست؟ باید بدانید این دو محصول با یکدیگر متفاوت بوده اما در برخی از برند های معروف می توانید پرایمر هایی را بیابید که حالت هایلایتر نیز داشته و برای بیس کار آرایش صورت مورد استفاده قرار میگیرند، که در نهایت می توانند جلای زیبایی به صورت شما بدهند. دریک آرایش حرفه ای پرایمر ها منجر به یکدست تر شدن پوست صورت و بسته شدن منافذ خواهند شد و هایلایتر ها جلوه ای درخشان به شما خواهند داد.

هایلایتر و انواع مختلف آن

هایلایتر ها دارای انواع مختلفی هستند، به شکلی که اگر شما برای خرید آنها اقدام کرده باشید شاهد انواع مختلفی همچون پودر هایلایتر، هایلایتر مایع، قطره هایلایتر، کرم هایلایتر و استیک هایلایتر خواهید بود. هیچ فرقی ندارد که شما هایلایتر خود را از چه نوعی خریداری کنید، عموما نوع هایلایتر های کرمی راحتی بیشتری را در هنگام آرایش برای شما ایجاد خواهند کرد. اگر پوست چرب و جوش داری دارید بهتر است تا از هایلایتر های پودری استفاده کنید که فاقد کمترین میزان از چربی بوده و به هیچ عنوان ایجاد جوش نخواهند نکرد.

هایلایتر چشم چیست ؟

هایلایتر را باید زمانی استفاده کنید که زیر سازی پوست شما کاملا انجام شده باشد؛ مگر در مواردی که از هایلایتر های مایع و به عنوان زیر ساز می خواهید استفاده کنید؛ در چنین شرایطی بعد از استفاده از مرطوب کننده از هایلایتر و پرایمر خود استفاده کرده و سپس کرم پودر خواهید زد؛ اینکار کمک می کند تا صورت شما پس از آرایش برق زیبایی داشته باشد. نکته بسیار مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که هایلایتر نباید به مقدار زیادی استفاده شود، چراکه منجر به غیر طبیعی شدن چهره شما خواهد شد. زمانیکه می خواهید استخوان گونه خود را با هایلایتر براق کنید دقت کنید تا در گودی زیر چشم و تا کنار بینی کشیده نشود، چراکه منجر به نمایان شدن بیش از حد چروک های صورت شده و جلوه ای ناخوشایند ایجاد خواهد کرد.

کانتورینگ و هایلایتر چیست ؟

استیک هایلایتر چیست ؟

کانتورینگ همانطور که در مطالب گذشته عنوان شد کمک می کند تا به واسطه آن عیوب چهره پوشانده شده و زیبایی های آن برجسته تر شود. در کانتور از سه رنگ در آرایش استفاده خواهد شد، رنگی یک تا و درجه تیره از پوست خودتان، رنگی یک تا دو درجه روشنتر و رنگی هماهنگ با پوست شما که به واسطه آنها می توان زاویه سازی زیبایی بر روی صورت ایجاد کنید. در واقع زمانیکه کانتور می کنید با استفاده از رنگ تیره باعث می شوید تا خطای دید ایجاد شده نظر اطرافیان را از روی عیوب صورت شما بکاهد.

پودر هایلایتر چیست ؟

کار هایلایتر چیست؟ از آنجایی که هایلایتر برای برجسته تر نشان دادن برخی از قسمت های صورت و بدن مورد استفاده قرار خواهد گرفت بنابراین اینکه آن را در چه جایی استفاده می کنید بسیار حائز اهمیت خواهد بود. از قسمت های مهمی در صورت که باید از هایلایتر استفاده کنید فضای داخلی چشم،استخوان گونه، استخوان وسط بینی، بالای خط لب و زیر قوس ابرو می شود. در واقع هایلایتر در نقاطی استفاده می شود که شما در کانتورینگ در آن قسمت ها از رنگ های روشن استفاده کرده اید. هایلایتر ها در رنگ های متفاوتی تولید شده اند که بسته به رنگ پوست و رنگ آرایش خود می توانید بهترین رنگ را انتخاب کنید.

هایلایتر چیست و چه کاربردی دارد در آرایشی بیست