ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

هفت اشتباه رایج در به کار بردن سایه چشم

ست کردن رنگ سایه با رنگ چشم‌ها:

معمولا انتخاب رنگ سایه‌ای متضاد با رنگ چشم‌ها بهترین نتیجه را دربردارد. برای مثال، چشم‌های سبز رنگ با سایه شرابی بسیار جذاب به نظر می‌رسند، زیرا قرمز و سبز رنگ‌هایی مکمل هستند. اگر قصد دارید از رنگی نزدیک به رنگ چشم‌‌های خود استفاده کنید، بهتر است از سایه‌ای کم‌رنگ و ملیح استفاده کنید تا رنگ خود چشم‌ها کم جلوه به نظر نرسد.

اشتباهات رایج سایه چشم آرایشی بیست

ترکیب نکردن رنگ‌ها:

ترکیب چند رنگ متفاوت- یک یا دو رنگ برای پلک و یک رنگ متفاوت برای زیر ابرو- نتیجه‌ای عالی به همراه خواهد داشت. اما فراموش نکنید اگر مرز بین این رنگ‌ها مشخص باشد، سایه چشم شما نا تمام و درهم و برهم به نظر می‌رسد. پس حتما در آخر با یک قلم سایه مرز این رنگ‌ها را با هم ترکیب و یک دست کنید.

استفاده از قلم سایه به تنهایی:

اغلب سایه‌ها دارای یک قلم کوچک هستند که موجب استفاده راحت از آن‌ها می‌شود. با این حال، برای این که سایه چشم شما بسیار یک دست و ترکیب شده به نظر برسد، بهتر است در آخر از یک براش آرایشی نیز استفاده کنید. از آنجایی که قلم‌های سایه دارای اسفنج هستند، می‌توان به راحتی مقدار زیادی از سایه را در یک ناحیه زد، در حالی که استفاده از براش شما را قادر می‌سازد مقدار کمی از سایه را برداشته و به خوبی رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید.

زدن سایه زیاد به روی پلک پایینی:

فقط مقداری سایه زیر خط پلک پایینی خود بزنید و پایین‌تر نروید. وجود سایه زیادی در زیر پلک چشم‌ها را خسته نشان داده و جلوه کلی صورت را کم می‌کند.

مطلب مرتبط: سایه‌ی مناسب رنگ چشمتان را پیدا کنید

سایه زدن بعد از زدن پودر زیر چشم:

همیشه قبل از استفاده از پودر آرایشی در ناحیه زیر چشم، سایه بزنید. در غیر این صورت، سایه در زیر چشم پخش شده و تمامی زحمات شما بی‌نتیجه می‌ماند. پودر آرایشی را درست از زیر خط پلک پایینی اعمال کنید.

استفاده از سایه‌های اکلیلی و براق در افراد مسن:

از آنجایی که این سایه‌ها نور را منعکس می‌کنند، باعث جلب توجه به سمت چین و چروک‌های پلک می‌شوند. سایه‌هایی محو جذابیت بیشتری به چشم‌های شما می‌بخشند.

به کار نبردن ریمل و خط چشم:

استفاده از سایه به تنهایی نتیجه مطلوب را به شما نمی‌دهد. چشم شما نیاز به افزودن کمی کنتراست دارد! استفاده از ریمل و خط چشم تیره فرم اصلی چشم شما را تقویت کرده و در مقابل استفاده از سایه چشم‌های شما را ملیح و روشن‌تر می‌کند.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …