ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

همه چیز در باره موی چتری

کوتاهی موی چتری دارای مدل های متنوعی است

 

به همین دلیل است که این مدل مو برای افراد با سلیقه های مختلف می تواند انتخابی مناسب و ایده آل باشد و علاوه بر این موی چتری سن را کمتر از حد معمول نشان می دهد بنابراین بهتر است شما در صورت تمایل به ایجاد تنوع در مدل موهای خود از این مدل کوتاهی مو استفاده کنید.


همه چیز درباره کوتاهی مو آرایشی بیست

 

موی چتری در انواع مدل های مختلف نظیر چتری نامنظم و چتری خیلی کوتاه و چتری نامتقارن و چتری جدا شده و چتری صاف و چتری بلند و … موجود است که هر یک از این مدل موها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و بهتر است شما با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری موهای خود را به صورت چتری کوتاه کنید.
توجه داشته باشید که اگر موی چتری با فرم صورت شما تناسب و همخوانی نداشته باشد ممکن ظاهر و چهره تان نامطلوب به نظر برسد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب کوتاهی موی چتری وسواس لازم را به خرج دهید.
اگر شما تمایل دارید شینیون و آرایش موهایتان در مهمانی ها و مجالس زیباتر به نظر برسد بهتر است موهای چتری را به کمک انواع وسایل فرم دهنده مو به زیبایی فرم و حالت دهید.
اگر موهایتان کوتاه است می توانید موهای قسمت جلوی سر را به صورت چتری کوتاه کنید و تغییرات مثبتی را در مدل موی خود ایجاد نمایید. خانم هایی که دارای موهای بلند و خوش حالتی هستند در صورت تمایل بهتر است برای فرم دادن به موهای قسمت جلوی سر خود از انواع مدل مو چتری استفاده نمایند تا ظاهر و مدل موی آن ها متفاوت و جذاب تر به نظر برسد.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …