ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
همه چیز درباره پرایمر در آرایشی بیست

پرایمر چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟؟

همه چیز درباره پرایمر در آرایشی بیست

 اگر شما تا بحال از پرایمر آرایشی استفاده نکرده اید، جدی جدی یک چیزی را از دست دادید!

شما روزانه چه اهل آرایش کامل باشید و چه فقط به یک بی بی کرم ساده و برق لب کفایت میکنید، پرایمر آرایشی برای کنترل برق افتادن پوست صورت و ساختن یک زیرساز نرم و لطیف، بی نظیر عمل میکند.

هنوز خیلی از افراد به این مرحله از آرایش اهمیت نمی دهند چون فکر میکنند نیازی به آن ندارند، مطمئن نیستند چطور باید از آن استفاده کنند یا فکر میکنند خرید پرایمر پول اضافه دادن است! اما بهتر است بدانید، استفاده از پرایمر باعث دوام همه چیز میشود، چه روی صورتتان باشد چه در کیف لوازم آرایشتان! ما با دو تا از متخصصین زیبایی درباره پرایمر صحبت کردیم که مزایای آن چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم. در اینجا خلاصه ای از آن را میخوانید.

پرایمر آرایشی زیرساز کرم پودر یا آرایش صورت است که باعث لطیف تر شدن و ماندگاری بیشتر آن می شود.

پرایمرها به صورت کرم، ژل و پودری تولید می شوند. مرطوب کننده ها پوست شما را نرم میکنند و در واقع از دید متخصصین زیبایی پرایمرپوست شما را برای مرطوب کننده یا کرم پودر مورد علاقتان آماده میکند، تا این لطافت و ماندگاری را در کل روز حفظ کند.

پرایمرها برای پوشاندن چین و چروکها و منافذ باز نیز بسیار مفید هستند. اگر به دنبال پرایمری برای پوشاندن جوشها و قرمزی های صورت هستید بهتر است از پرایمرهایی با رنگ سبز روشن استفاده کنید چرا که سبز روشن قرمزی ها را می پوشاند.

بعضی پرایمر ها هم فقط مخصوص ناحیه دور چشم هستند. این نوع پرایمرها ماندگاری آرایش چشم (سایه یا خط چشم) شما را بسیار بالا میبرند و به آن ظاهر بهتری می بخشند. اگر ناحیه اطراف چشمتان چرب است بهتر است از پرایمرهای مات کننده استفاده کنید.

همه چیز درباره پرایمر در آرایشی بیست

 پرایمر زدن با انگشت باعث جذب بهتر پرایمر می شود.

اگر از پرایمر برای بیشتر نواحی صورتتان استفاده میکنید بهتر است آن را با انگشت بزنید. اما اگر فقط به نواحی کوچکی پرایمر میزنید، میتوانید آن را با براش های کوچک روی پوست پخش کنید.

متخصصین معتقدند که ماساژ دادن پرایمر با انگشت روی پوست باعث افزایش گردش خون شده و برای شادابی پوست مفید است.

 پرایمر آرایش شما را حتی در شرایط آب و هوایی بد نیز حفظ میکند.

اگر شما در شرایط آب هوایی گرم و مرطوب یا خشک و سرد زندگی میکنید یا قصد سفر به چنین مناطقی را دارید، حتما برای حفظ ماندگاری آرایشتان از پرایمر استفاده کنید.
” فرقی نمیکند که بیرون از خانه هوا چگونه است، اضافه کردن پرایمر به مراحل آرایش، وقت شما و تلاشتان برای داشتن چهره ای زیباتر را حفظ میکند.”

همه چیز درباره پرایمر در آرایشی بیست

پرایمر به تنهایی نیز میتواند پوشاننده ی خوبی باشد.

دوست دارید بدون آرایش هم چهره بشاشی داشته باشید ولی از حالتی که تازه از خواب بلند شده اید بهتر به نظر بیایید؟ پس پرایمر مناسب شماست. پرایمر در نواحی پشت چشم میتواند مثل یک سایه ی روشن یا برای پوستتان جایگزین سبکی به جای کرم پودر باشد

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …