ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

چگونه ناخن‌هایتان را فرنچ کنید تا بهتر به نظر برسند؟

چگونه ناخن‌هایتان را فرنچ کنید تا بهتر به بله، شما می‌توانید خودتان به تنهایی در ۸ مرحله ناخن‌هایتان را فرنچ کنید آن هم به شکلی فانتزی! برای همه ما که لاک زدن ناخن‌ها را در جشن‌های مدرسه ابتدایی یاد گرفته بودیم، این آموزش، ارزش خواندن دارد. هرچند قطعا زمان و مکان برای به خود رسیدن در آرایشگاه وجود دارد اما پرداخت هزینه برای یک مانیکور حرفه‌ای در هر ماه می‌تواند هزینه هنگفتی شود…

آموزش های آرایشی بیست درباره فرنچ ناخن

فرنچ مانیکور بی نقص

یک پایه صورتی کمرنگ و نوک سفید ،پرطرفدارترین فرنچ است که، باور کنید یا نه، یکی از درخواست‌های متداول در همه آرایشگاه‌هاست. حتی در فرانسه بر این باورند که این یک نو‌‌آوری آمریکایی است، اما به این مدل ناخن “فرنچ” می‌گویند. خیلی جالب است، نه؟

حالا خوشبختانه با همه پیشرفت‌ها در زمینه ناخن، میتوانید به سادگی، در حالی که به راحتی در خانه خود هستید، با کیفیت آرایشگاه به دستان خود رسیدگی کنید. یک کیت فرنچ از فروشگاه لوازم آرایش محله‌تان بخرید برای ماندگاری بیشتر چند لاک صورتی خالص و سفید تهیه کنید تا خودتان بتوانید به تنهایی آن را انجام دهید. ما مراحل ساده‌ای که هر کس می‌تواند انجام دهد را این‌جا آورده‌ایم.

مرحله ۱: ناخن‌های خود را کوتاه کنید

با کوتاه کردن ناخن‌ها به اندازه دل‌خواه شروع کنید. دقت کنید همه یک اندازه باشند. و به خاطر داشته باشید: برای فرنچ کردن، هرچه بلندتر باشند بهتر است.

مرحله ۲: به ناخن‌های خود شکل دهید

شکلی که می‌خواهید به ناخن‌ها بدهید (گرد یا مربعی). سپس یک سوهان ناخن بردارید و شروع کنید.

مرحله ۳: ناخن‌ها را مرطوب کنید

اگر واقعا می‌خواهید تجربه اسپا را در خانه انجام دهید، دست‌های خود را در یک کاسه آب گرم قرار دهید و بگذارید برای ۱ یا ۲ دقیقه مرطوب شوند. بعد پوشر (عقب راننده کوتیکول) و یا چوب پرتقال را بردارید و به آرامی کوتیکول‌ها را به عقب فشار دهید. از سر دیگر پوشر برای پاک کردن جرم و آلودگی زیر ناخن استفاده کنید.

مرحله ۴: براق و آماده کردن برای لاک

اکنون، قبل از اینکه اولین لایه لاک را بزنید، روی ناخن‌ها را براق کنید تا برای لاک زدن آماده شوند. برای این کار روغن کوتیکول را روی ناخن‌های خود بزنید.

مرحله ۵: اولین لایه پایه را بزنید

دیگر برای اولین لایه پایه آماده‌اید. یک لایه نازک از لاک صورتی را بزنید و چند دقیقه صبر کنید تا ناخن‌هایتان خشک شوند. برای ژل ناخن، آن‌ها را به مدت ۴۵ ثانیه و نه بیشتر، زیر نور LED نگه دارید. این مرحله را برای لایه دوم تکرار کنید و قبل از ادامه کار، اجازه دهید ناخن‌هایتان خشک شوند.

مرحله ۶: برچسب فرنچ بزنید

وقتی رنگ پایه خشک شد، برچسب‌های فرنچ را بچسبانید تا نوک سفید بی‌نقصی به دست بیاورید. ندارید؟ خیلی خوب. در این صورت مرحله بعدی را باید با تمرکز بیشتری انجام دهید. یا از برچسبهای لوازم اداری برای تکمیل کردن فرنچ خود استفاده کنید.

مرحله ۷: سر ناخن‌ها را سفید کنید

با لاک سفید خود، به آرامی سر ناخن خود را سفید کنید (انگار دارید یک لبخند برعکس یا صورت غمگین می‌کشید). چند دقیقه صبر کنید تا لاک خشک شود. برای ژل ناخن ۴۵دقیقه صبر کنید تا خود را بگیرد. این مرحله را یک بار دیگر تکرار کنید و اجازه دهید خشک شده یا خود را بگیرد.

مرحله ۸: برچسب‌ها را برداشته و مهر و موم کنید

برچسب‌ها را برداشته و یک لایه برق ناخن بزنید. چند دقیقه صبر کنید تا این لایه هم خشک شود (یا ۴۵ زیر نور بماند تا خود را بگیرد). هورا، شما خودتان ناخن‌هایتان را فرنچ کردید!

کیت‌های مانیکور کار را ساده‌تر هم می‌کنند

اگر شما احساس می‌کنید که به طور خاصی خلاق و بلند پرواز هستید، کفش‌هایتان را دربیاورید و ناخن‌های پا را هم با دستهایتان ست کنید. برای روش‌های ساده‌تر لاک زدن، به سراغ بخش لوازم آرایشی داروخانه رفته و یک کیت مانیکور فرنچ پیدا کنید. این کیت، حداقل باید شامل لاک سفید و صورتی یا بژ و یک برق ناخن باشد.

برخی ست‌های مانیکور  برچسبهای نازک ناخن هم دارند. این‌ها مانیکور را ۱۰ برابر راحت‌تر می‌کنند و به شما امکان می‌دهند برچسب‌ها را به طور مجزا روی هر ناخن قرار دهید (همان‌طور که ما انجام دادیم!) و تنها یک لبه کوچک را بیرون می‌گذارند که به این ترتیب لاک تنها روی بخش بیرونی چسب کشیده شده و بقیه ناخن را رنگی نمی‌کند. به ما اعتماد کنید، این کیت ارزش خریدن دارد.

رنگ‌ها را امتحان کنید

در تنوع رنگی بی‌پایان فرنچ کردن، به تخیل‌تان اجازه خودنمایی بدهید «قرمز و سفید برای ولنتاین» سایه‌های پاستلی برای عید پاک یا نوک ناخن نئون روشن برای تابستان. همیشه می‌توانید برای درخشش بیشتر، اکلیل استفاده کنید! اگر واقعا بلندپرواز هستید، مانیکور دم ماهی را امتحان کنید. خوش بگذرانید و به یاد داشته باشید، حتی اگر دفعه اول فرنچ کردن ناخن‌ها برای شما سخت بود، با تمرین می‌توانید بهتر شوید و خیلی زود به سادگی هر وقت که بخواهید می‌توانید مانیکور زیبا و بی‌نقصی داشته باشید. قول می‌دهیم که برایتان آسان‌تر خواهد شد.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …