ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

کلک های زیبایی برای بانوان ( قسمت اول )

کلک های زیبایی برای بانوان ( قسمت اول )

 

این لیست عجیب و غریب از نکات و ترفندهای زیبایی، کارهایی را نشان می دهد که برخی زنان برای زیبا به نظر رسیدن انجام می دهند. زنان نسبت به محصولات و نکات زیبایی، رویکردهای متفاوتی دارند. بعضی دوست دارند جدیدترین نوآوری هاه را بپذیرند و بقیه ترجیح می دهند به چیزهایی که می دانند، عمل کنند.

هر روز ۲ لیتر آب بنوشید

نوشیدن آب کافی از ایجاد عارضه های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس، خشکی و چین و چروک پوست پیشگیری می کند و پوستی شاداب خواهید داشت. زمانی که پوست شما آّب دار باشد، شما جوان تر به نظر خواهید رسید. آب کمک می کند که بافت های پوست مجددا ساخته شوند، پوست مرطوب شود و الاستیسیته آن افزایش یابد. خطوط ریز و شیارهای پوست به هنگام کمبود آب، بیشتر و عمیق تر می شود. نوشیدن آب باعث چاق تر شدن سلول های پوستی و کاهش چین و چروک و جوان کردن پوست می شود.

 

 

 

با خمیر دندان لک های صورت تان را از بین ببرید

قراردادن خمیر دندان روی لکه ها باعث کاهش اندازه لکه صورت می شود. اگر می خواهید به بهبود زخم ها و لکه ها سرعت ببخشید، قبل از خواب مقدار کمی از خمیر دندان را به منطقه آسیب دیده بمالید و صبح آن را بشویید.

 

چای کیسه ای خستگی چشم های تان را از بین می برد

قرار دادن چای کیسه ای روی چشم های خسته، برای رفع خستگی چشم بسیار موثر است. بدین منظور چای کیسه ای را کمی خیس کرده و در یخچال قرار دهید، سپس آن را روی چشمان تان قرار دهید.

 

 

 

با آبلیمو پوست تان را روشن کنید

آبلیمو نه تنها برای مو و پوست مفید است بلکه برای روشن کردن مو و ایجاد هایلایت هایی روی آن نیز استفاده می شود. نتیجه این عمل به رنگ طبیعی موهایتان بستگی دارد. اگر شما موهای تیره ای دارید، پس ممکن است بعد از اولین بار استفاده تغییر زیادی به چشم تان نیاید.

 

دندان تان را با جوش شیرین سفید کنید

جوش شیرین، بخشی از درمان های طبیعی و بسیار موثر برای سفید کردن دندان هاست. جوش شیرین به کمک دانه های ریز خود، کمک می کند که لکه های کدرکننده دندان ها از بین برود.درواقع مانند لایه بردار پوست عمل می کند. همچنین باعث از بین رفتن باکتری ها، میکروب های دهان و بدبویی دهان می شود.

 

ابروهای تان را با وازلین تقویت کنید

وازلین ماده ای است که می تواند در رشد ابروها موثر باشد. وازلین روی ضخامت موی ابروها تاثیر دارد و آن ها را ضخیم تر می کند و در نتیجه ابروها پرتر به نظر خواهدرسید. وازلین بیشتر برای کسانی مناسب است که ابروهای باریک دارند، ولی دوست دارند ابروهایشان پر و یکدست به نظر برسد.

 

رژ لب تان یک جایگزین مناسب برای رژگونه است 

اگر در موقعیتی قرار دارید که به رژگونه دسترسی ندارید، می توانید از رژلب به روی گونه ها استفاده کنید و آن ها را برجسته تر نشان دهید.

 

برای تهیه جدیدترین رژلب های ارایشی بیست دکمه زیر را فشار دهید

 

مشاهده انواع رژلب های آرایشی بیست

 

 

 

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …