ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

کلک های زیبایی برای بانوان ( قسمت دوم )

کلک های زیبایی برای بانوان ( قسمت دوم )

روشی خانگی برای از بین بردن پف زیر چشم

یکی از آسان ترین راه ها برای کاهش پف زیر چشم، قرار دادن قاشق چای خوری سرد روی چشم ها است.

 

ماسک عسل، ماسک شاداب کننده پوست

استفاده از عسل به عنوان ماسک صورت بهترین راه شاداب و شفاف کردن پوست صورت به حساب می آید، شما هم می توانید عسل را به تنهایی روی پوست خود قرار دهید و هم می توانید آن را با سایر مواد مفید برای پوست مانند روغن زیتون، دارچین و… مخلوط کنید.

 

 

 

یک راه عالی برای فر کردن مژه

یکی از بهترین راه ها برای حالت دار کردن مژه ها در مدت زمان طولانی، گرم کردن فرمژه قبل از استفاده است. سشوارتان را به مدت ۵-۳ ثانیه، کنار فرمژه نگه دارید. فرمژه گرم، مژه ها را حالت دار می کند و حالت آن را تا پایان روز حفظ می کند!

 

 

یک ترفند جالب برای ریمل زدن

هنگام ریمل کشیدن روی مژه های پایینی بهتر است از یک قاشق پلاستیکی استفاده کنید. این کار باعث می شود تسلط بهتری داشته باشید و ریمل زیر چشم شما پخش نشود.

 

 

ترفندی مهم در استفاده از رژگونه

رژگونه فقط برای رنگی کردن صورت نیست، بلکه خطوط و استخوان گونه را هم مشخص می کند. پس شما باید قبل از کشیدن رژگونه، حالت چهره خودتان را بدانید (کشیده، گرد، مربعی، بیضی). رژگونه می تواند گونه های شما را برجسته تر یا از برجستگی آن کم کند.

 

ترفند آرایشی برای از بین پف زیر چشم

اگر می خواهید پف زیر چشم تان را بپوشانید، بهتر است اول چروک های زیر چشم را بی رنگ کنید، سپس یک سایه رنگ تیره روی پف زیر چشم بکشید.

 

ترفندی برای آرایش چشم طبیعی

اگر می خواهید آرایش چشمان تان به صورت طبیعی باشد، ابتدا یک سایه رنگ روشن (سفید، کرم یا مرواریدی) را به گوشه داخلی چشم، وسط چشم و زیر استخوان ابرو بکشید، سپس سایه مورد نظر خود را روی آن بکشید.

 

ریمل خشک شده را چگونه تازه کنیم

گاهی اتفاق می افتد که ریمل شما خشک می شود.البته توجه کنید اگر بیشتر از ۳ یا ۴ ماه از مدت مصرف آن می گذرد، باید آن را دور بریزید، اما اگر در کمتر از این زمان خشک شد، می توانید ۱ تا ۲ قطره از قطره چشم در داخل آن ریخته، خوب هم بزنید.

 

روش خانگی برای نرم کردن لب

با استفاده از یک مسواک کودک، لبان خود را ماساژ دهید که اگر پوسته انداخته از بین برود. همچنین می توانید از محلول شکر و روغن نارگیل کمک بگیرید یا یک راه ساده تر (اما نه زیاد کارا) استفاده از وازلین است.

 

 

ترفندی جالب برای درشت نشان دادن چشم

اگر شما مداد چشم سفید ندارید، حتما یکی تهیه کنید؛ چون می خواهیم به شما ترفند جدیدی آموزش دهیم! برای درشت تر نشان دادن چشمان تان، بهتر است به جای استفاده از مداد چشم مشکی، از مدام چشم سفید استفاده کنید. همچنین اگر چشمان تان کمی انحنا دارد با این روش آن را مخفی کنید.

 

بیشتر بدانید :  مشاهده انواع مداد های چشم آرایشی بیست

 

مژه های تان را با مداد پرپشت تر نشان دهید

اگر می خواهید مژه های پرپشتی داشته باشید، از داخل چشم زیر مژه های بالای چشم تان را مداد بکشید. این کار حتی اگر آرایشی هم ندارید، به زیباتر شدن شما کمک می کند.

 

چگونه با ریمل مژه های مان را پرتر نشان دهیم؟

شاید شما مژه های کوتاه یا کم پشتی دارید و نیاز دارید از مژه مصنوعی استفاده کنید. اما استفاده از مژه مصنوعی هم برای شما سخت است. شما می توانید بعد از فر کردن مژه توسط فرمژه، یک لایه نازک پنکیک روی مژه ها بزنید، سپس ریمل را به سراسر مژه ها بکشید. ۲ تا ۳ بار به مژه ها ریمل بکشید، البته در هر بار ریمل زدن، فاصله زمانی ۳ تا ۵ دقیقه را رعایت کنید. دقت کنید که هنگام ریمل کشیدن نیازی نیست ریمل را از پایین مژه به بالا بکشید، فقط جلو و پشت مژه ها را بپوشانید، همچنین ریمل را از راست به چپ و مژه ها بزنید.

 

 

نکته ای مهم در انتخاب رنگ کرم پودر

اگر رنگ کرم پودر شما مناسب نباشد، ممکن است چهره شما را خیلی زشت نشان دهد و البته همه ما از اینکه صورتی مثل روح های سرگردان داشته باشیم، نفرت داریم! مخصوصا زمانی که رنگ صورت و گردن متفاوت باشد! پس رنگ کرم پودر را با گردن خود چک کنید نه با صورت، چون گردن به اندازه صورت در معرض آفتاب قرار نمی گیرد.

 

 

مشاهده انواع کرم پودر های آرایشی

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …