ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آموزش کامل آرایش پوست با کرم پودر مایع

چیزی که توی یه آرایش زیبا و درست مهم هستش، اجرا کردن درست و اصولی هر مرحله از آرایشه که بین همه مراحل، آرایش پوست و زدن کرم پودر بیشتر از همه اهمیت داره. اگه عادت به استفاده از کرم پودر مایع دارین، این مطلب رو از دست ندین.

پوست صاف و زیبا، بیشتر از هر بخش دیگه ای در آرایش، می تونه باعث جذابیت و زیبایی چهره بشه و به همین خاطر، آموزش و یادگیری زدن کرم پودر به صورت خیلی مهمه. کرم پودرها انواع مختلفی دارن و انواع مایع، بیشتر از بقیه کاربرد دارن که در بسته بندی های متنوع در دسترس همه قرار دارن و اینکه بتونین به بهترین نحو از اون استفاده کنین، خیلی اهمیت داره.

مرحله اول: پرایمر صورت

اگه قراره برای چندین ساعت متوالی ارایش داشته باشین، حتما پرایمر بزنین. البته پرایمر فقط برای ماندگار کردن آرایش روی صورت نیست و باعث بهتر نشستن مواد آرایشی روی پوست و نرم شدن اون هم میشه، اما برای اینکه آرایش در قسمت های مهمی مثل پیشانی، بینی و اطراف بینی و چانه، سریع پاک نشه، حتما پرایمر مناسب با پوستتون رو بزنین.

مرحله دوم: کرم پودر مایع

درباره انتخاب فونداسیون مناسب حتما مطالب زیادی شنیدین. فاکتورهای زیادی توی این انتخاب اهمیت دارن، مثل جنس پوست، رنگ پوست و میزان تیرگی و روشنی اون، فرم و حالت کرم پودر، فصلی که در اون قرار دارین و اینکه چه موقع از روز می خواین که کرم پودر بزنین!

کرم پودر زدن با براش آرایشی

اگه فکر می کنین که براش های آرایشی برای ایجاد پوست صاف تر و جذاب تر براتون مناسب هستن، همین گزینه رو انتخاب کنین. با یه براش پرپشت و سرصاف، اول از همه مقداری کرم پودر رو روی قسمت های مختلف صورت بزنین و بعد با حرکات دایره ای، رم رو روی پوست صاف کنین. این کار رو آهسته و با دقت انجام بدین و تمام نواحی صورت رو کرم بزنین و خوب صاف کنین.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …