ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

انواع هاشور ابرو و راهنمایی های آن

هاشور ابرو

 

هاشور ابرو و انواع روش اجرای آن

هاشور ابرو روشی جدید و بسیار مناسب برای داشتن ابروهایی زیبا و خوش فرم است. در این روش ابتدا با توجه به فرم صورت و سلیقه شخص متقاضی، مدل ابرو متناسب با فرم صورت او طراحی می گردد و سپس با استفاده از روش های مختلف اجرا می گردد. هاشور ابروبه دو روش قابل انجام است؛ میکروپیگمنتیشن(Micripigmentation) و میکروبِلِیدینگ(Microblading).

 

هاشور ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

هاشور ابرو برای موارد زیر بکار می رود:

  • افرادی که ابروی نازک دارند.
  • افرادی که ابروی کم پشت دارند.
  • افرادی که به هر دلیلی (اعم از صانحه، بیماری و یا …. )، فرم ابروی مناسبی ندارند.
  • افرادی که از مدل ابروی خود خسته شده اند.
  • افرادی که پوستشان به آرایش ابرو (مدادهای آرایشی) حساسیت پیدا کرده است.
  • افرادی که وقت و یا حوصله آرایش هر روزه ابروهای خود را ندارند.

 

انواع هاشور ابرو

هاشور ابرو روشی جدید و جایگزینی بسیار مناسب برایتاتو ابرو است با این تفاوت که از نظر شیوه اجرا بسیار راحت تر و بهداشتی تر است و رنگ های مورد استفاده در این روش به عمق بسیار کمی از پوست وارد می‌شوند و طراحی ابرو نیز با این روش بسیار طبیعی و ظریف تر است. امروزه روش‌های مختلف هاشور ابرو مورد استفاده قرار می گیرند که هر شخص می‌تواند متناسب با نیاز خود از یکی از آنها استفاده کند. در ادامه با مدلهای مختلف هاشور ابرو بیشتر آشنا شوید:

 

– هاشور ابرو کرکی

این روش هاشور ابرو، برای افرادی که ابروهای کم پشت دارند بسیار مناسب است. در این روش در لابه لای تارهای ابرو خطوط ظریف و باریکی ایجاد می‌شود و حالت بسیار طبیعی برای ابرو ایجاد می کند. در این روش، هاشور ابرو حالت کرک و یا سایه داشته و باعث می‌شود تا ابروها پرتر و زیباتر دیده شوند.

 

– هاشور ابرو سه بعدی

در این روش هاشور ابرو، وقتی که کار هاشور تموم شد و هایلایت هم با یک رنگ نسبتا لایت زده شد، با یک رنگ سوخته تر و با سوزن نازک در وسط کار پرزهایی عین موهای نازک بصورت ریز ریز زده میشه که خیلی طبیعی و جذابه. به این هاشور پرز گونه که در وسط کار زده میشه،هاشور سه بعدی میگن که امروزه خیلی پرطرفداره و زیاد ازش استفاده میشه.

 

– هاشور ابرو تیغ ماهی

این روش هاشور ابرو، برای افرادی که می‌خواهند شکل جدیدی برای ابروی خود طراحی کنند بسیار مناسب است. در این روش ابتدا شکل مورد نظر ابرو با خودکار طراحی می‌شود و پس از تایید مدل ابرو توسط مشتری، هاشور را تو هم تو هم میزنند که اگر انتهای دالها را به یکدیگر رسانده نشود بهتر است زیرا در اینصورت طبیعی تر جلوه میکند.

توجه: یک نوع دیگر از هاشور ابرو تیغ ماهی داریم که به آن روش هاشور ابرو تیغ ماهی با کادر میگن؛ شیوه اجرای این روش عین روش تیغ ماهی هست با این تفاوت که دورش کادر میزنن.

 

– هاشور ابرو دو بعدی

این روش هاشور ابرو، برای کسانی که دوست ندارند زیر ابرو خط بیفته و یا کسانی که جهت ابروهایشان رو به پایینه، بسیار مناسبه. در این روش در ابتدای ابرو تمام خطوط هاشور رو به بالا هستند که به سمت دم ابرو خمیده می شوند و در انتهای ابرو خطوط هاشور رو به پایین زده می شوند.

 

– هاشور ابرو طبیعی (نَچرال)

این روش هاشور ابرو، یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن ابروهایی زیبا، طبیعی و پرپشت است. در این روش شکل اصلی ابرو حالت طبیعی داره و تنها برای قسمت‌های خالی ابرو که معمولا قسمت تاج ابرو است از هاشور استفاده می‌کنند. با استفاده روش هاشور ابرو نچرال یا طبیعی، ابروها شکل کاملا طبیعی‌تری پیدا خواهند کرد.

 

– هاشور ابرو مویی

این روش هاشور ابرو، با استفاده از دستگاه مخصوص، طراحی ظریف و مانند تارهای مو برای ابرو ایجاد می‌شود و در نهایت شکل ابرو با تارهای ابروی هاشور شده کامل‌تر و زیباتر خواهد شد.

توجه: توی این روش، هاشورها در جهتی زده میشه که رویش موی ابرو به اون سمته و این باعث طبیعی شدن کار میشه. بهمین خاطر بعضی ها کلا روش مویی و نچرال (طبیعی) رو یکی میدونن و بهش میگن روش هاشور ابرو مویی طبیعی.

 

– هاشور ابرو هایلایت

در این روش هاشور ابرو، هاشور بصورت کامل با دارک براوون و با فاصله زده میشه و وسط بین دو خط هاشور رو خطهایی به رنگ قهوه ای روشن براوون زده میشه؛ برای این روش بهتره با دو سوزن جداگانه کار بشه. ابرو بعد این روش نسبت به قبلش روشن تر میشه.

 

– هاشور ابرو ترکیبی با سایه ابرو

در این روش هاشور ابرو که بهش روش میکس هم میگن، دُم ابرو سایه و یا ماژیکی یک دست زده میشه و سر ابرو ها، هاشور میخوره که معمولا خیلی طبیعی و جذاب میشه.

هاصور ابرو با محصولات آرایشی بیست

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …