ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
اسکراپ بدن ابریشم سنانا پاک کننده بدن
اسکراپ بدن ابریشم سنانا پاک کننده بدن

اسکراپ بدن ابریشم سنانا | آرایشی بیست

اسکراپ بدن ابریشم سنانا | آرایشی بیست

سلام به همراهان عزیز سایت آرایشی بیست همراه ما باشید با معرفی اسکراپ بدن ابریشم سنانا 

اسکراب بدن چیست؟ این روزها حتی شیوه حمام کردن هم مدرن شده است . قدیم ترها که خبری از لایه بردار و اسکراب نبود مردم از کیسه و سفیداب برای لایه برداری پوست استفاده می کردند. اما این روزها انواع مختلف لایه بردار یا اسکراب بدن در انواع مدل ها و رایحه ها در بازار وجود دارد و کافیست با توجه به نوع پوستتان هر نوعی را که دوست دارید انتخاب کنید. برای انواع پوست ها و برای خانم ها و اقایان انواع اسکراب بدن  و صورت وجود دارد.

عملکرد  انواع مختلف اسکراب، لایه برداری سطحی از پوست بدن و صورت است؛ نتیجه استفاده از این روش، داشتن پوستی نرم و مرطوب  بعد از لایه برداری سلول های مرده سطح پوست است. خصوصا برای نواحی مانند آرنج ، سر زانو و یا برای از بین بردن و لایه برداری جوش هایی که روی بازو ، پا و  در ناحیه کمر می زند. در واقع اسکراب با پاک کردن آلودگی ها از سطح پوست آن را نرم و لطف میکند و اجازه می دهد  پوست نفس تازه ای بکشد . علاوه بر تازگی پوست ، اسکراب بدن کاربردهای مهم دیگری نیز دارد :  از بین بردن موهای زیر پوستی و کمک به رفع سلولیت در خانم ها.

اسکراپ بدن ابریشم سنانا پاک کننده بدن

بهترین زمان استفاده از اسکراب بدن زمانیست که استحمام کرده اید و هنوز در حمام هستید . برای  تاثیر بیشتر میتوانید  با استفاده از  اسفنج های لایه بردار اسکراب را روی پوستتان ماساژ دهید . هنگام استفاده از اسکراب به پوست بدن فشار نیاورید و سعی نکنید با شستشوی خشن لایه برداری عمیق انجام دهید . بعد از استفاده از اسکراب بدن پوستتان رابه خوبی آبکشی کنید تا ردی از لایه بردارها روی پوست نماند .

مواد تشکیل دهنده انواع اسکراب ها ، مواد ساینده ای مانند شکر ، نمک ، هسته زرد آلو ، قهوه ، جو دو سر و موادی مانند این هستند و در حالت کرمی با مخلوطی از روغن های مغذی مانند نارگیل ، بادام و … و یا  به مدل شوینده های کف کننده بسته بندی شده و در بازار موجودند.

برای تهیه اسکراب بدن،  مدلی را انتخاب کنید که از برند های شناخته شده و دانه های ساینده آن به صورت یکنواخت باشد . اسکراب بدن با کیفیت، دانه های ریز یکدست دارد و بعد از استفاده روی پوست حالت کشیدگی و خراش ایجاد نمیکند . خصوصا برای افرادی که پوست چرب دارند،  لایه برداری با اسکراب های حاوی اسید میوه می تواند به سلامت، درخشندگی و هم چنین کنترل چربی پوست کمک کند .

در خاطر داشته باشید که  استفاده از اسکراب بدن نباید موجب قرمزی، خارش شدید و پوسته شدن سطح بدن شما شود.

اسکراپ بدن ابریشم سنانا

 نیکوتین آمید موجود در این محصول به کاهش لکه های پوستی کمک میکند. اسکراپ باعث جدا شدن پوست مرده میشود و پوست را تقویت میکند. سطح خشن پوست را بهبود می‌بخشد . و از گرفتگی منافذ جلوگیری میکند و پوست را عمیقا تمیز میکند.

اسکراپ بدن ابریشم سنانا

 

SENANA SILK SLIDING

 

مشخصات محصول :

۱٫ حاوی عصاره میوه آووکادو
۲٫ مرطوب‌کننده پوست
۳٫ کاهش دهنده خشکی پوست
۴٫ جبران کم آبی پوست
۵٫ تقویت کننده پوست
۶٫ نرم و براق کننده پوست
۷٫ پاک کننده عمیق پوست

 

بریم به صفحه اسکراپ بدن ابریشم سنانا

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …