ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش
ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست 

از مهترین فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز میتوان به این اشاره داشت که حاوی آمینواسید می باشد .

اسیدهای آمینه و پروتئین ها و اهمیت آنها برای پوست

پروتئین ها و پپتید ها بلوک های ساختمان زندگی هستند . آنها بیوپلیمر های حیاتی هستند که از اسید ها آمینه تشکیل شده اند ، بسته به توالی اسید ، در ساختار همه فرم های حیات کارهای مختلف و گسترده ای را انجام می دهند . پروتئین ها برای شرایط پوست و مو از اهمیت اولیه ای برخوردارند . در پوست ، پروتئین های رشته ای ، مثل کلاژن و الستین ، نقش ضروری ای را بازی می کنند . همچنین کراتین ها در مو و ناخن ما پروتئین های با مولکول بالا هستند.

حتی کاتالیزر های زیستی ، مثل آنزیم ها و هورمون ها ، که هر کدام به طور آشکار برای روند های بیولوژیکی حیاتی هستند ، پپتید یا پروتئین هستند و آنها از اسید های آمینه تشکیل شده اند . در بدن انسان ، پروتئین ها از ۲۰ اسید آمینه مختلف تشکیل شده اند . توالی زنجیره اسید های آمینه با برنامه ساختاری ای به شگکل اسید نوکلئیک که در هر سلول یافت می شود تعیین می شود . اسید های آمینه می توانند به عنوان پیش ماده بیولوژیکی مطرح شوند .

نسبت قابل توجهی از اسید های آمینه برای سنتز پروتئین ها لازم است که در بدن انسان قابلیت ساخت ندارند . که این اسید های آمینه باید از منبع خارجی کسب شوند .

پروتئین های رشته ای ، مثل کلاژن و الاستین ، و همچنین گلیکوپروتئین ها مثل فیبرونکتین که برای شرایط پوست حیاتی هستند ، در فیبروبلاست درم تشکیل می شوند . این سنتز تنها موقعی اتفاق می افتد که پیش ماده بیولوژیکی لازم ، که همان اسید های آمینه هستند ، به عنوان بلوک های ساختمان برای روند سنتز فراهم باشند . اما اسید های آمینه تنها بلوک های ساختمانی نیستند ، آنها در حفظ رطوبت پوست نقش زیادی را بازی می کنند .

نقش آنها به عنوان فاکتور های مرطوب کننده طبیعی پوست شناخته شده است ، ضمنا ، تاثیر مثبت آنها در نگهداری شرایط خوب پوست در جهان پذیرفته شده است .

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

IMAGES Amino Acid Bubbles Mask

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش
ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

مشخصات محصول :

💠 حاوی آمینواسید
💠 حاوی عصاره بامبو
💠 حاوی زغال
💠 پاک کننده عمقی پوست
💠 کنترل چربی پوست
💠 از بین برنده جوش های سرسیاه
💠 کوچک کننده منافذ باز
💠 روشن کننده پوست
💠 کاهش جوش و آکنه
💠 بهبود رنگ چهره
💠 مناسب انواع پوست

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ( مشاهده )

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

آمپول هیالورونیک اسید ایمیجز ابرسان پوست

آمپول هیالورونیک اسید ایمیجز وفواید آن

 فواید آمپول هیالورونیک اسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید آمپول …