ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
ماسک شب چیست و چطور استفاده میشود؟
ماسک صورت شب ضد پیری بیوآکوا پخش ارایشی بیست

ماسک شب چیست و چطور استفاده میشود؟

ماسک شب چیست و چطور استفاده میشود؟

با سلام به همراهان همیشگی آرایشی بیست این مطلب رو اختصاص میدیم به ماسک شب و این که چطور از ماسک شب استفاده نماییم با ما همراه باشید .

خرید بهترین ماسک صورت و استفاده از آن علاوه بر تأثیر فراوانی که در سلامت پوست صورت دارد، نوعی تفریح لذت بخش نیز محسوب می‌شود. در بین محصولات مختلف سلامت و زیبایی پوست، ماسک ها طرفداران همیشگی خود را دارند. افرادی که سلامت پوستشان برایشان مهم است از هر فرصتی برای افزایش اطلاعات خود برای خرید بهترین ماسک صورت بهره می‌گیرند. در این بین مدتی است که ماسک شب محبوبیت زیادی در میان دیگر ماسک ها پیدا کرده است. در آرایشی بیست میتوانید انواع ماسک شب رو تهیه کنید و از استفاده از آنها لذت ببرید .

ماسک شب چیست و چطور استفاده میشود؟ علت محبوبیت  آن چیست ؟

همان‌گونه که از نام این ماسک ها پیداست برای استفاده‌های شبانه کاربرد دارند. این محصولات همانند دیگر ماسک هایی که تاکنون استفاده می‌کردیم ترکیبات متفاوتی دارند و با توجه به نوع پوست خود و توقعی که از ماسک دارید حرف اول را در انتخاب بهترین ماسک صورت می‌زند.

در میان تمامی ماسک های صورتی که در بازار موجود است یک تشابه اصلی وجود دارد .و آن این است که بیشتر این ماسک ها با هدف آبرسانی پوست ساخته شده‌اند. در نتیجه ماسک شب نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که این ماسک ها در طول شب روی صورت قرار دارند، در کنار آبرسانی، ترکیبات مفید ماسک فرصت کافی برای نفوذ مؤثر به داخل پوست را پیدا می‌کنند. ویژگی ماسک صورت این است که نسبت به کرم های شبانه غلظت کمتری دارند و استفاده از ماسک شب هنگام خواب، بالشت را چرب و کثیف نمی‌کند.

روش استفاده از ماسک شب

قبل از هر چیز باید ابتدا صورت را کاملاً تمیز و لایه‌برداری کنید. سپس اگر سرم یا لوسیون مخصوصی برای تقویت و سلامت پوست استفاده می‌کنید مقداری از آن را روی صورت بمالید .در نهایت نیز نوبت استفاده از ماسک شب فرا می‌رسد تا تمامی ترکیباتی که روی صورت مالیده‌اید در قسمتی میان ماسک و پوست قرار بگیرند و تا صبح کاملاً جذب شوند. در واقع ویژگی ماسک شب این است که مانند یک سد دفاعی تا صبح روی پوست قرار می‌گیرد .و ترکیبات مغذی را به مرور به پوست منتقل می کند. توجه داشته باشید بهترین ماسک صورت شبانه در کنار استمرار در مصرف آن اثربخش است. پیشنهاد می‌کنیم هفته‌ای دو تا سه‌ مرتبه ماسک شب بزنید. در فصل‌های سرد سال که هوا خشک‌تر است، استفاده از ماسک شب بیشتر توصیه می‌شود.

 

محصولات آرایشی بیست

ماسک شب کلاژن مغذی و ضدچروک بیوآکوا

ماسک شب کلاژن مغذی و ضدچروک بیوآکوا
ماسک شب کلاژن مغذی و ضدچروک بیوآکوا

 

ماسک شب کرمی حلزون و جینسینگ ‌ونزن

ماسک شب کرمی حلزون جینسینگ ‌ونزن
ماسک شب کرمی حلزون جینسینگ ‌ونزن
ارایشی بیست

مشاهده همه محصولات ماسک شب

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …