ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آیا میخواهید سفید تر شوید؟

همه خانم ها دلشان می خواهد پوستی شفاف و درخشان داشته باشند و روز به روز جوانتر شوند! آرزوی خوبی است که می توانید خیلی وقت ها به سادگی به آن برسید. به شرط اینکه از دوران جوانی تغذیه خوبی داشته باشید. ورزش و نوشیدن آب کافی را از قلم نیندازید و البته از استرس و نور آفتاب هم دور بمانید.

در کنار اینها روش های دیگری هم برای روشن کردن پوست وجود دارند که چهره شما را شاداب و زیباتر نشان می دهند. بعضی از این روش ها در خانه هم قابل استفاده هستنداما گروهی دیگر توسط پزشک متخصص تجویز می شوند. به هر حال، برای شادابی و نشاط هیچ وقت دیر نیست؛ حتی اگر در دهه های پنجم یا ششم زندگی تان هستید باز هم روشی مناسب برای روشن کردن پوست تان وجود دارد. بعضی از فناوری های هم به شما کمک می کنند. پس بهتر است آنها را بشناسید و با نظر پزشک مناسبترین راه را انتخاب کنید.

 

کرم های روشن کننده

تاثیر کند اما موثر
یکی دیگر از روش هایی که برای روشن سازی پوست از آن استفاده می شود، استفاده از کرم های موضعی است. این روزها اگر به هر داروخانه ای سر بزنید تعداد زیادی کرم های روشن کننده خارجی و ایرانی می بینید که کارشان شفاف سازی و روشن کردن پوست است. البته در این کرم ها از ترکیبات حاوی ویتامین C و … استفاده می شود که برای از بین بردن لک ها و درخشندگی پوست کاربرد دارند. اگر سراغ کرم های روشن کننده پوست می روید باید حداقل چهارتا شش ماه صبر کنید تا نتایج مثبت آن را ببینید. توصیه می شود این کرم ها را با نظر متخصص پوست و مو تهیه کنید تا محصولی مناسب با نوع پوست تان داشته باشید.

رازهای زیبا موندن را در سایت آرایشی بیست مطالعه کنید

روشن کننده صورت

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …