ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

رنگ رژ لب مناسب پوست شما کدام است؟

رنگ رژ لب مناسب پوست شما کدام است؟

رژلب‌ها تنوع رنگی نامحدودی دارند و این تنوع رنگ خرید رژلب را برای خانم‌ها سخت‌تر میکند، اگر شما هم جزو خانم‌هایی هستید که در انتخاب رژلب سردرگم میشوید و نمیدانید چه رنگی به پوست تان می آید بهتر است این مطلب را دنبال کنید.

رژ لب مناسب برای پوست های خیلی روشن

برای  رنگ پوست روشن، رنگ های روشن بهترین انتخاب هستند. بهترین رنگ رژ لب برای خانم هایی با این رنگ پوست، رژهایی با تناژ رنگی صورتی، صورتی گلبهی، هلویی، رنگ پوست و بژ بسیار مناسب است. همچنین باید در استفاده از رژهایی که تنالیته رنگی زرد زیادی دارند احتیاط کرد، زیرا باعث رنگ پریدگی صورت می شوند.

 

رژ لب مناسب پوست هایی با رنگ متوسط

گر دارای این رنگ پوست هستید رژهایی به رنگ گل رز، ارغوانی و بنفش ، تمشکی و قرمز برای شما مناسب هستند.  همچنین بهترین رنگ رژ لب برای مهمانی های شب نیز، رژهایی به رنگ شرابی می باشد. مطمئن باشید از جلوه زیبای این رنگ ها بر روی صورتتان شگفت زده خواهید شد.

 

رژ لب مناسب پوست های سبزه و گندمی

رژ مناسب برای پوست گندمی و سبزه، رنگ های با تن نارنجی است مخصوصا رنگ های قرمز با تن نارنجی. دقت کنید رنگ رژ خیلی هم تیره نشود چون شما را بیمار نشان خواهد داد.  خانم هایی با این رنگ پوست بهتر است از رژهایی به رنگ قهوه ای و بنفش دوری کنند؛ چراکه این رنگ ها با پوست شان در تضاد است.

 

رژ لب مناسب پوست های تیره

برای پوست تیره،رژهای تیره مانند قرمز تیره، شکلاتی قهوه ای، کاراملی، شرابی و رزگلد عالی هستند. اگر رنگ رژ را خیلی روشن تر از پوست خود را انتخاب کنید، شما تیپی غیر معمول و نازیبا خواهید داشت.

 

رژلب و پالت های رنگی رژهای فروشگاه بیست را حتما مشاهده کنید

 

رژ لب

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …